طالع بینی امروز / 31 تیر ماه


طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد همه فکر می کنند که شما راه رسیدن به موفقیت را خیلی خوب می دانید و از شما تقاضای راهنمایی و کمک دارند. شما در حال حاضر خیلی راحت می توانید حقیقت را تشخیص دهید و این باعث می شود که احساس کنید توانایی هایتان بیش از بقیه است و می توانید برای آنها تصمیم گیری کنید. یادتان باشد دچار این توهم نشوید که چون می توانید راه درست را برای آینده خود در پیش بگیرید لزوما می توانید راه دیگران را نیز برای آنها مشخص کنید. به دیگران مشورت بدهید، ولی آنها را وادار به پذیرش ایده های خودتان نکنید. اگر متاهل هستید و مدتی است که به فکر بچه دار شدن بوده اید امروز روز خیلی خوبی برای اقدام در این زمینه می تواند باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید چشم پوشی و گذشت کردن لازم شود، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه مانع از ناراحتی کسی شوید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید. امروز می خواهید خودتان را برای دیگرانی که دوستشان دارید قربانی کرده و آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید و هر کاری که لازم است را برای آنها انجام دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و مرتب نظرهایتان را عوض کنید ممکن است فکر کنند که افکاری آشفته دارید و خودتان هم نمی دانید چه دارید می گویید. شما می خواهید با سرعت هرچه بیشتر به سوی خواسته هایتان حرکت کنید ولی شرایط باعث ایجاد تاخیر در برنامه هایتان شده اند. اگر هنوز موفق نشده اید قلب کسی که دوست دارید را به دست بیاورید شاید به این دلیل است که هنوز پا پیش نگذاشته اید و احساستان را به وضوح بیان نکرده اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز / 31 تیر ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید حواستان جمع باشد که خودتان را به دردسر نیندازید و قربانی نکنید. قبل از اینکه مسئولیتهای بیشتری را قبول کنید، به وعده‌هایی که باید بهشان عمل کنید با جدیت بیشتری توجه کنید. شما با تأمل کردن به راحتی می‌توانید یک مأموریت پیچیده را به یک شغل ساده تبدیل کنید. اما در حال حاضر ذهن شما با جزئیات بخصوصی که باید وجود داشته باشند ارتباط برقرار نمی‌کند، بنابراین باید بخشهای مهم شغلی‌تان را پراهمیت تر نشان دهید. وقتی که واقعاً نمی‌توانید کاری را انجام دهید، فکر نکنید مجبورید جواب مثبت بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد چرا اصرار دارید به دیگران نشان دهید شما چیزی هستید و یا توانایی هایی دارید که در واقع وجود ندارند؟! شما نیازی ندارید برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران خودتان را به دردسر انداخته و تحت فشار قرار دهید. امروز ممکن است از یک نفر که زیاد از او خوشتان نمی آید دلخور شوید، ولی امکان این که به منبع اصلی ناراحتیتان اشاره کنید برایتان وجود ندارد. شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی که شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌کنید، می‌توانید ارزش کارهای آنها را درک کنید. تشویق کردن دیگران برای استفاده کردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینکه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یک راه خروجی خلاقانه بیابید. احساس مسئولیتی که دارید باعث می شود برای انجام تمامی کارهایی که از شما انتظار می رود به خودتان فشار زیادی وارد کنید و بار کاری زیادی را تحمل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما می گوید امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. امروز انرژی جسمانی شما خیلی زیاد است و بسیار هم احساساتی و رمانتیک شده اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقتی که شما به دوران کودکی خود نگاهی می‌اندازید، بر خاطرات بدتان تمرکز نکنید. درعوض به روزهای لذت بخش فکر کنید، روزهایی که لبخند را به لبان شما نشانده‌اند. اگرچه شما می‌توانید در مورد زندگیتان کاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده استفاده کنید، یادآوری گذشته هم می‌تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران کودکی شاد هیچ وقت دیر نیست. شما مجبور نیستید قول هایی فراتر از حد تواناییتان به دیگران بدهید، شما هم یک انسان هستید و نمی توانید از توانایی های یک انسان فراتر بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر اوضاع در زمینه روابط عاطفی به کامتان نیست خودتان را سرزنش نکنید. در هر رابطه ای هر دو طرف باید به طور مشترک و بدون خودخواهی سعی در پیش بردن رابطه داشته باشند و تمام مسئولیت ها به عهده شما نیستند. امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

در طالع بینی امروز شما آمده همیشه با شجاعت تمام برای کشف ناشناخته ها آمده اید و با شور و هیجان تمام حاضرید کارهایی را انجام دهید که هیچ کس تا کنون انجام داده است. امروز این شور و هیجان در شما بیش از هر زمان دیگری است و دیوانه وار به دنبال ماجرا می گردید. برای ارضای این حس خود از تعطیلات استفاده کرده و همراه با دوستانتان به سراغ تفریحات هیجان انگیز و البته سالمی بروید که تا کنون امتحان نکرده اید. حتی اگر در ظاهر همه چیز مثل همیشه باشد هم تغییراتی دارند ایجاد می شوند که نقش شما در آنها انکارناپذیر است. خودتان و تلاش هایتان را دست کم نگیرید و افکار و احساسات را در رابطه با این موضوع بیان کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکز کردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید. امروز به شما توصیه می‌شود که فکر خود را بر روی جهان مادی متمرکز کنید، چون شما به خاطر اینکه بیشتر به فعالیتها و مشغولیتهای معنوی فکر کرده‌اید احساس رضایت می‌کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی امروز / 31 تیر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهدشما امروز احساس می‌کنید که از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینکه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل کرده‌اید. با وجود اینکه هم اکنون کیفیت کار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است که کارتان را متوقف کرده تا نتایج واقعی آن را نظاره کنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فکر کردن زمان کافی ندارید، فقط پس از اینکه فهمیدید که تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت کرده‌اید که بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را متقاعد کنید که انسان کاملی هستید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه