ارزش پاسداری و دفاع از میهن به نسل جوان منتقل شود


ارزش پاسداری و دفاع از میهن به نسل جوان منتقل شود

رشت - ایرنا - سرپرست استانداری گیلان گفت: از سیره شهدا الگوسازی و ارزش های فرهنگی و معنوی، حفاظت، پاسداری و دفاع از میهن و تفوق ایدئولوژی توحیدی به نسل جوان امروز منتقل شود.

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ ارسلان زارع در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: تجلیل از شهیدان، آنانی که به مدارج عالی معنوی و فضیلت ها رسیده اند، به هر روش و شیوه ای سبب انتقال مفاهیم معنوی به نسل امروز می شود که اهمیت بسیاری دارد.
زارع ادامه داد: یادواره شهدا در راستای اهداف آرمانی انقلاب اسلامی برگزار می شود و لذا نباید مورد سوء استفاده و بهره برداری های انتخاباتی و جناحی قرار گیرد.
سرپرست استانداری گیلان با اشاره بر ضرورت کیفیت بخشی بیشتر یادواره های شهدا و حفظ و تقویت وحدت و انسجام جامعه، به نقش کار گروه های شهرستانی اشاره کرد و گفت: برنامه ها و خصوصاً سخنرانی های یادواره ها و مراسم بزرگداشت شهدا باید متناسب شرایط روز جامعه و خواسته های مخاطبان به ویژه جوانان باشد.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مدارس، مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها به عنوان پایگاه آینده سازان ایران اسلامی ادامه داد: اجرای طرح جمع آوری اسناد و دانشنامه دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران گیلان به عنوان سند هویت فرهنگی استان نیازمند همکاری دستگاه های مربوطه است.
زارع در بخش پایانی سخنانش از کمیته های مختلف شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز خواست تا بر اساس برنامه های مدون این شورا اقدامات خود را به انجام رسانند.

۷۲۹۶/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...