مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد


مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد

خرمدل گفت: مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می آید و از این پس نیز، همکاری های بیشتری را با این مجموعه با تجربه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۶ تیر) به همراه فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد و هیئت همراه، از مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید»، خانه سرود استان و پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) بازدید کرد.

«حمید خرمدل» پس از تقدیر و تشکر از زحمات اعضا و مسئولین گروه سرود «پسران خورشید» و پایگاه مقامت بسیج حوزه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف)، گفت: سرود، هنر و شعر، رسانه و بستری مفید برای گسترش فرهنگ و هنر هستند و در جهت رشد و پیشرفت وضعیت جامعه، نقش مهمی را ایفا می کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما وظیفه خود می دانیم که در راستای ارتقای شرایط فرهنگی و اجتماعی استان، از گروه های سرود و فعالیت های هنری حمایت کنیم و نهایت همکاری را با آنها به خصوص گروه «سرود پسران خورشید» داشته باشیم.

مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد

وی اضافه کرد: مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می آید و از این پس نیز، همکاری های بیشتری را با این مجموعه با تجربه خواهیم داشت.

«پیمان جمشیدی» هم در این دیدار با بیان این که از سال 84 به صورت جدی با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری داشته، اظهار داشت: با سرپرستی گروه های متعدد اثرهای هنری در مدح و منقبت امامان (علیهم السلام) و همچنین موضوعات متفاوت تولید کرده ایم.

سرپرست گروه هنری نمونه کشوری پسران خورشید، کسب مقام نخست جشنواره سرود رضوی در مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره آواها و نغمه های آسمانی مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره سرود مدارس استان و اجرای بیش از 300 مراسم درون و برون استانی (تولید بیش از 5 موزیک ویدئو و پخش از سیمای استان) را از موفقیت های این گروه عنوان کرد.

مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» از سرمایه های دیرینه و مهم فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد

وی گفت: گروه پسران خورشید مقام نخست کشوری جشنواره «مدرسه عشق» در سال 93 با کاری به نام «فریاد حماسه ها» در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری امسال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عظم ملی و مدیریت جهادی» که از بین 44 اثر مقام نخست را کسب و توسط سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفان کشور تقدیر شد.

گروه سرود پسران خورشید تاکنون در جشنواره های سرود روستایی رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه های نخست جشنواره را کسب کرده است.

لازم به ذکر است، تولید آلبوم سرود رضوی «هشتمین خورشید»، آلبوم محرمی «سجده های عشق» و حماسی «مثل حماسه» از آثار تولیدی گروه سرود پسران خورشید از کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)