تیم فوتسال هایپر شاهین شهر مقابل سن ایچ ساوه به پیروزی رسید


تیم فوتسال هایپر شاهین شهر مقابل سن ایچ ساوه به پیروزی رسید

اصفهان- ایرنا_ تیم فوتسال هایپر شاهین شهر با نتیجه چهار بر سه توانست بر سن ایچ ساوه پیروز شود.

دیدار تیم‌های هایپر شهر شاهین شهر و سن ایچ ساوه از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شد. و تیم میزبان با نتیحه چهار بر سه پیروز شد.

در این دیدار هایپر بازی خود را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی توسط سعید افشار پیش افتاد. بازیکنان سن ایچ ساوه که صدرنشین لیگ برتر فوتسال هستند بر حملات خود برای جبران گل افزودند ولی در گلزنی ناموفق ظاهر شدند.

تیم هایپر شاهین شهر که برای گلزنی دوباره اشتیاق فراوانی از خود نشان داد توسط حسان فیروز پور به دومین گل خود در این دیدار رسید. تیم میهمان برای گلزنی بر حملات خود افزود و با دفاع خوب هایپر رو به رو بود. در دقیقه ۱۸ تیم دیدار کامبیز گمرکی با جا گذشتن دو بازیکن حریف در زاویه‌ای بسته با نوک پا توپ را وارد دروازه سن ایچ کرد تا ورزشگاه تختی شاهین شهر غرق شادی شود. یک دقیقه بعد دوباره خود کامبیز گمرکی با یک ضربه سر چهارمین گل تیمش را به ثمررساند.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم سن ایچ توسط علیرضا جوان یک ضربه پنالتی را از دست داد و دوباره صاحب پنالتی شد و این بار توسط علی مروتی یکی از گلهای خود را جبران کرد.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که تیم میهمان برای جبران گلهای خورده حملاتی را تدارک دید که توسط علیرضا جوان به دومین گل خود رسید. هایپر شاهین شهر دریکی از ضد حملات صاحب پنالتی شد که با بی دقتی بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد. در آن طرف میدان تیم سن ایچ در یکی از حملات خود توسط بازیکن حریف گل به خودی سعید افشار بازیکن هایپر شاهین شهر به گل رسید تا اختلاف را به یک گل برسد و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست پیروز میدان باشد.

در این دیدار برای تیم هایپر شاهین شهر رضا ابگون، مجید حاجی بنده، محمد نوید بخش، احسان فیروز پور، مهدی زاهدی، حمید کاوه بنده، کامبیز گمرکی، احسان جزینی، علی رمضانپور، سعید افشاری، ابراهیم حسینی، علیرضا صدیق با هدایت سعید رستمی به میدان رفتند. همچنین در تیم سن ایچ سید حسین حسینی، سید جواد کمالی، نادر حنیفی، علی مروتی، رضا سپندار، مهدی کریمی، محمد طه نعمتیان، فرشید نادری، محمد جامع بالانی، علیرضا جوان، های بهلولی و رضا تمیزی با هدایت جواد اصغری مقدم بازی کردند.

این دیدار را علی مرادیان، مهدی صفایی و جواد دهقانی قضاوت کردند.

۸۱۱۴/‏۶۰۲۶/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی