بازدید معاون ستاد از فعالیت گروه سرود منتظران ظهور/کانونی پویا و فعال در حاشیه شهر


بازدید معاون ستاد از فعالیت گروه سرود منتظران ظهور/کانونی پویا و فعال در حاشیه شهر

سعادتی، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از کانون فرهنگی هنری منتطران ظهور شهرک توحید بندرعباس( کانون تخصصی سرود استان هرمزگان) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سعید سعادتی » در این بازدید در جریان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در رابطه با رشته سرود کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید قرار گرفت.

اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان(ع) دو اثر زیبا و ماندگار با عنوان « انتطار » و « نماز » اجرا کردند که با تحسین معاون ستاد همراه بود.

سعادتی، معاون ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری کشور در جمع فعالان کانون منتظران ظهور ضمن ابراز رضایت از عملکرد این کانون به ویژه در حوزه سرود، از هرمزگان در تولید سرود بچه های مسجد به عنوان یکی از استان های پیشگام یاد کرد و گفت: این استان در رشته سرود این ظرفیت را دارد که به عنوان الگویی برای سایر استان ها مطرح شود.

وی با اشاره به وضعیت ظاهری و فیزیکی شهرک توحید و قرار داشتن آن در حاشیه شهر، تصریح کرد: اگرچه این محله در ابتدا، قدیمی و محروم از برخی امکانات به نظر برسد اما برخورداری از این کانون پویا و فعال، راه اندازی گروه سرود بسیار خوب و مدیریت بحث سرود کانون های مساجد استان هرمزگان بیانگر غنای و ثروتمندی آن در داشتن استعدادهای ناب است که حول محور مسجد در حال نشر و دفاع از ارزش ها هستند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حضور پررنگ و بانشاط کودکان و نوجوانان عضو کانون وگروه سرود که اوقات فراغتشان را فضای امن و معنوی مسجد سپری می کنند را سرمایه ای گرانسنگ برای آینده نظام اسلامی دانست.

بازدید معاون ستاد از فعالیت گروه سرود منتظران ظهور/کانونی پویا و فعال در حاشیه شهر

وی با اعلام این خبر که دوره آموزش و ارتقای سطح دانش مربیان سرود کانون های مساجد کشور بزودی برگزار می شود، گفت: شناسایی، ارائه آموزش، توانمندسازی مربیان و اعضای گروه های سرود از اولویت های اصلی ستاد در سال جاری است.

« مجید حسینی تبار »، عضو هیئت امنا مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید نیز به ارائه گزارشی از عملکرد کانون تخصصی سرود هرمزگان ارائه کرد و افزود: شناسایی استعدادها، کمک به راه اندازی 160 گروه سرود در شهرستان بندرعباس به همراه تولید 43 اثر و ثبت آنها در سامانه جشنواره بزرگ جوانان مسجد از شاخص ترین فعالیت هاست.

وی اضافه کرد: کانون منتظران ظهور، میزبانی دو دوره جشنواره سرود شهرستانی، یک دوره جشنواره استانی آوای مسجد و ده ها دوره اموزشی دیگر و همچنین مجری طرح سرود 40 هزار نفری در استان هرمزگان را در کارنامه دارد.

گفتنی است؛ معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان از اعضای گروه سرود این کانون به خاطر اجرای زیبا تجلیل کرد.

گزارش از مصیب رجایی

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید