جاذبه های گردشگری دفاع مقدس کرمانشاه از طریق رسانه ها بازگو شود


جاذبه های گردشگری دفاع مقدس کرمانشاه از طریق رسانه ها بازگو شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور با تاکید براینکه صنعت گردشگری راهیان نور، توسعه فرهنگی و اقتصادی کرمانشاه را به دنبال دارد، بر بازگوکردن جاذبه های گردشگری دفاع مقدس از طریق رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، احمد رحیمی زاده روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی هماهنگی، هم افزایی و ظرفیت‌های استانی برای حضور کاروان‌های راهیان نور و همچنین استقرار جهاد رسانه‌ای راهیان نور کشور که در محل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه برگزار شد، از ظرفیت گردشگری دفاع مقدس به عنوان راهکاری برای معرفی نامداران و شخصیت‌های دفاع مقدس کرمانشاه یاد کرد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از حوزه‌های گردشگری دفاع مقدس است از گردشگری به عنوان پردرآمدترین صنعت دنیا پس از نفت یاد کرد و گفت: ۵۵ یادمان دفاع مقدس در استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی وجود دارد که هرساله میزبان کاروان راهیان نور است.

به گفته رحیمی زاده، یادمانهای استان کرمانشاه بی نظیر است و باید وفاداری و رشادت مردمان این استان به جهان منتقل شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت راهیان نور یکی از بهترین راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است، اضافه کرد: آغاز و پایان جنگ در استان کرمانشاه اتفاق افتاد و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید از این استان در دوران دفاع مقدس تقدیم به انقلاب شد.

۷۴۶۰/‏۸۰۶۶‬

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022