مهلت نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر تمدید شد


مهلت نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر تمدید شد

بیرجند - ایرنا - مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر 31 تیر اعلام شده بود که تا 20 مرداد سال جاری تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه (خرد، کوچک، متوسط و بزرگ)، بنگاه‌های غیردولتی و بنگاه‌های کسب و کار که قبل از سال ۹۳ تاسیس شده‌اند، مشمول این جشنواره هستند.

عباس رکنی افزود: بنگاه متقاضی نباید در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی در جشنواره کارآفرینان برتر انتخاب شده باشد.

وی بیان کرد: متقاضیان برای نام‌نویسی باید به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به نشانی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: از هشتم خرداد تا امروز ۱۹ کارآفرین برتر از شهرستان های بیرجند، قاینات، طبس، فردوس، نهبندان، سربیشه، بشرویه و زیرکوه در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: برای افزایش کیفیت ثبت نام کنندگان باید از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی برای معرفی بنگاه‌های نوآور و پیشرو در رسته‌های مختلف بهره گرفته شود.

رکنی یادآور شد: کارآفرینان نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژه انجام فعالیت‌های بنیادی و ترویجی برای توسعه کارآفرینی دارند.

وی ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی را از جمله اهداف جشنواره کارآفرینان برتر دانست و گفت: انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف و هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره می‌توان به تشکیل کانون‌های کارآفرینی در استان‌ها و مشارکت با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی اشاره کرد که نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور به همراه داشته است.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022