لوتوس اویجا به دنبال رکوردشکنی در نوربرگ رینگ


لوتوس اویجا به دنبال رکوردشکنی در نوربرگ رینگ

لوتوس اویجا از تمامی ویژگی‌های موردنیاز برای عملکرد استثنایی در پیست مسابقه برخوردار بوده و این خودروساز بریتانیایی نیز علاقه‌ی خود برای حضور در پیست نوربرگ رینگ را اعلام کرده است. لوتوس در خلال معرفی رسمی این خودرو اعلام کرد مجموعه باتری 70 کیلووات ساعتی اویجا برای ارائه‌ی حداکثر جریان 2 مگاولتی در بازه‌ی زمانی... The post لوتوس اویجا به دنبال...

لوتوس اویجا از تمامی ویژگی‌های موردنیاز برای عملکرد استثنایی در پیست مسابقه برخوردار بوده و این خودروساز بریتانیایی نیز علاقه‌ی خود برای حضور در پیست نوربرگ رینگ را اعلام کرده است.

لوتوس اویجا به دنبال رکوردشکنی در نوربرگ رینگ
لوتوس در خلال معرفی رسمی این خودرو اعلام کرد مجموعه باتری 70 کیلووات ساعتی اویجا برای ارائه‌ی حداکثر جریان 2 مگاولتی در بازه‌ی زمانی 7 دقیقه‌ای طراحی شده و پس از آن خودرو حالت عادی‌تری خواهد داشت.

لوتوس اویجا به دنبال رکوردشکنی در نوربرگ رینگ
لوئیس کر مهندس ارشد پلتفرم لوتوس تائید کرده باتری این خودرو به منظور اطمینان از اینکه اویجا می‌تواند با حداکثر قدرت خود در جهنم سبز حرکت کند طراحی شده است. او گفته است:

بله ما به حضور در نوردشلایف فکر کرده‌ایم. ما فکر می‌کنیم در این پیست کاملاً سریع‌تر از NIO EP9 خواهیم بود.

خودروی NIO EP9 در سال 2017 توانست یک دور این پیست مشهور را در 4 دقیقه و 45.9 ثانیه طی کند و سریع‌ترین خودروی الکتریکی نوربرگ رینگ لقب بگیرد. نیروبخش این خودرو چهار پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت 1342 اسب بخار می‌باشد. این خودرو از تکنولوژی‌های آئرودینامیکی پیشرفته به منظور حرکت سریع در پیست سود می‌برد.

لوتوس اویجا به دنبال رکوردشکنی در نوربرگ رینگ
البته لوتوس اویجا از چهار پیشرانه سود برده اما خروجی آن عدد فوق‌العاده‌ی 1973 اسب بخار و گشتاورش نیز 1700 نیوتون متر می‌باشد که حتی این رقم فراتر از گشتاور خودروهایی همچون ریماک C-Two و پینین فارینا باتیستاست.


اویجا با استفاده از بال ها و دیفیوزرهای گوناگون داون فورس زیادی خواهد داشت و قطعاً ظرفیت لازم برای شکستن رکورد EP9 را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان