فرماندهان حزب الله: در صورت حمله به ایران به اسرائیل حمله می کنیم


فرماندهان حزب الله: در صورت حمله به ایران به اسرائیل حمله می کنیم

سمیر که فرماندهی 500 نیروی حزب‌الله را در نزدیکی مرز اسرائیل بر عهده دارد به دیلی‌بیست گفت: «این بار این ماییم که اولین تیر را شلیک می‌کنیم.»

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، روزنامه دیلی‌بیست در گزارشی به نقل از فرماندهان حزب‌الله لبنان نوشته است در صورت رویارویی نظامی آمریکا و ایران، نیروهای این گروه که تحت حمایت ایران هستند ، اسرائیل را هدف قرارمی‌دهند.

این نشریه نوشت فرماندهان حزب‌الله هشدار داده‌اند در صورت تداوم فشار، مناطق کوهستانی لبنان که ۱۵ سال صحنه رویارویی بین نیروهای حزب‌الله و اسرائیل تا سال ۲۰۰۰ بود بار دیگر «فوران خواهد کرد».

این فرماندهان هشدار داده‌اند که نبرد این بار «بسیار مخرب‌تر» خواهد بود. آنان در گفتگو با روزنامه دیلی‌بیست، ضمن انتقاد از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه آنان تاکید کردند که «در صورت صلاحدید تهران، در هر زمان وارد عمل می‌شوند.»

سمیر که فرماندهی ۵۰۰ نیروی حزب‌الله را در نزدیکی مرز اسرائیل بر عهده دارد به دیلی‌بیست گفت: «این بار این ماییم که اولین تیر را شلیک می‌کنیم.»

او اضافه کرد: «اگر موشکی به ایران اصابت کند انگار که اسرائیل این کار را کرده باشد، با آن برخورد می‌شود.»

به نوشته دیلی‌بیست، نیروهای حزب‌الله پس از خروج از سوریه در نزدیکی مرزهای اسرائیل، استقرار یافته‌اند.

شاخه نظامی حزب‌الله از زمان مشارکت در جنگ داخلی سوریه به نفع بشار اسد، رییس‌جهور این کشور، به یک نیروی نبرد منطقه‌ای تبدیل شده است.

سمیر با اشاره به تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران گفت: «ایرانی‌ها گفته‌اند یا ما همه نفتمان را می‌فروشیم یا کسی نفت نمی‌فروشد.»

اخیرا سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، در اظهارات خود هشدار داد که وقوع هر جنگ جدید در منطقه «اسرائیل را در معرض انقراض قرار می‌دهد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا