احتمال بازگشت محسن کریمی به استقلال


محسن کریمی برخلاف رضا کریمی، روح‌الله باقری و آرمین سهرابیان برای فسخ قرارداد اقدامی انجام نداده و امیدوار است تا شاید بتواند به استقلال برگردد و دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند.

شایعه بازگشت محسن کریمی به استقلال

یکی دو هفته قبل بود که آندره‌ا استراماچونی نام چند بازیکن استقلال را خط زد و آن‌ها را از تمرینات تیم کنار گذاشت. بازیکنانی نظیر آرمین سهرابیان، روح‌الله باقری، محسن کریمی و رضا کریمی. این بازیکنان با استقلال به اردوی ترکیه نرفتند و مجبور شدند در ایران بمانند و برای آینده خود تصمیم بگیرند.

در این بین روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان و رضا کریمی به تأیید فنی نرسیدند، چون در تمرینات استقلال حضور داشتند و عملکردشان مورد توجه استراماچونی قرار نگرفت. محسن کریمی اما چند روز از تمرینات استقلال را به دلیل حضور در امتحانات دانشگاه از دست داد و به همین دلیل مدیران باشگاه از او خواستند تا همراه تیم به ترکیه برود و در این اردو توانایی‌های خودش را نشان بدهد. موضوعی که مورد مخالفت کریمی قرار گرفت.

احتمال بازگشت محسن کریمی به استقلال

حالا و پس از مدت‌ها، محسن کریمی برخلاف رضا کریمی، روح‌الله باقری و آرمین سهرابیان برای فسخ قرارداد اقدامی انجام نداده و امیدوار است تا شاید بتواند به استقلال برگردد و دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند. گفته می‌شود در هفته پیش رو تکلیف بازگشت محسن کریمی مشخص می‌شود و او تیم آینده خود را انتخاب می‌کند. تیمی که شاید دوباره نامش استقلال باشد.

10

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زیبای خانم بازیگر نقش «مهتاب» سریال دلنوازان بعد 15 سال ! / جی بود و چی شد ؟!