ثبت نام سه هزار دانش آموز بروجردی در طرح غنی سازی اوقات فراغت


ثبت نام سه هزار دانش آموز بروجردی در طرح غنی سازی اوقات فراغت

بروجرد - ایرنا - سه هزار و 20 دانش آموز بروجردی در طرح غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کردند.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای ساعات فراغت دانش آموزان به ویژه درفصل تابستان اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی برای کشف و شناسایی استعدادهای دانش آموزان است.

محمد مهرافزون افزود: از مجموع سه هزار و ۲۰ دانش آموز شرکت کننده در این طرح ۲هزار تن دختر هستند.

وی گفت: ایام تابستان بهترین فرصت برای آموزش دانش آموزان درحوزه های مهارتی، فرهنگی واجتماعی است و بیشتر پسران در این فصل مشغول به یادگیری کارهای فنی می شوند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: امسال برای توسعه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان وخانواده های و استفاده بهینه از زمان تعطیلات تابستانی در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های متنوع و پر باری دربیش از ۵۰ رشته علمی، هنری، ورزشی در حال اجرا است.
مهرافزون اضافه کرد: در این زمینه ۳۰ پایگاه تابستانی، دارالقرآن و چهارکانون در نقاط مختلف شهر دایر شده و تمامی دانش آموزان علاقمند به فعالیت در این پایگاه ها را زیر پوشش قرار می دهند.
وی ادامه داد: در کنار این پایگاهها هفت سالن ورزشی ویژه اوقات فراغت دانش آموزان در رشته های ورزشی مختلف از جمله ژیمناستیک، تیراندازی، اسب سواری نیز راه اندازی شده است.
حدود ۵۴ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در شهرستان بروجرد مشغول به تحصیل هستند.
۷۲۷۳/۶۰۵۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه باید درباره آسم بدانیم/ از باورهای غلط تا راه‌های درمان