نصب میانگاه های عرضی در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت


نصب میانگاه های عرضی در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت

قزوین - ایرنا - نصب میانگاه های عرضی در برخی از خیابان های عریض قزوین مانند بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ه) به منظور حفظ ایمنی جان عابران پیاده در دستور کار شهرداری این شهر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نصب میانگاه های عرضی در کلان شهرهای جهان و ایران به منظور کنترل سرعت وسایل نقلیه در معابر دارای عرض بیش از ۱۰ متر اجرا شده و در قزوین نیز این مساله مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته است.

سعید جهانگیری فرد تصریح کرد: با توجه به وقوع سوانح متعدد منجر به فوت در بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ه) قزوین طی ۲ سال گذشته و اینکه این معبر دارای عرض ۱۳.۵ متر نیز هست تصمیم گرفته شد تا برای نخستین مرتبه اقدام به نصب میانگاه عرضی کنیم.

به گفته این مسئول ترافیک شهری، نصب چهار میانگاه در معابر عریض قزوین با یک میلیارد ریال اعتبار نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که به ترتیب اولویت مورد نصب قرار می گیرند.

وی به ادامه عملیات نصب پل هوایی عابر پیاده در بلوار سورتک قزوین اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این طرح با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور حفظ ایمنی جان عابران پیاده حاشیه این خیابان در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن تا ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

جهانگیری فرد تصریح کرد: همچنین نصب یک دستگاه پل هوایی رمپی عابر پیاده در قزوین جزو برنامه های سال جاری شهرداری است که با انتخاب مکان مناسب، بلافاصله عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.

۸۰۵۴* ۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟