فروش ایسکو و آسنسیو می‌تواند به خرید پوگبا منجر شود


فروش ایسکو و آسنسیو می‌تواند به خرید پوگبا منجر شود

رئال می داند که خرید پوگبا سخت است ولی هنوز ناامید نشده است.

رئال می داند که خرید پوگبا سخت است ولی هنوز ناامید نشده است.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید در صورت فروش ایسکو و آسنسیو، برای خرید پوگبا وارد عمل خواهد شد.

ESPN مدعی شده است رئال مادرید امکان فروش آسنسیو و ایسکو را در صورت دریافت پیشنهاد مناسب رد نکرده است و بر این باور است که مادریدی ها با فروش این دو بازیکن برای خرید پوگبا یا یک هافبک طراز اول اقدام خواهند کرد.

رئال مادرید تا به اینجا هم 300 میلیون یورو خرج کرده و روز گذشته رسانه های معتبر از جلسه میان زیدان و پرس صحبت کردند که در این گفتگو پرز به سرمربی تیمش اعلام کرده در شرایط فعلی جذب پوگبا غیرممکن جلوه می کند.

با این وجود، رئال مادرید هنوز هم یک راهکار برای خرید پوگبا یا یک هافبک میانی بزرگ پیش رو دارد. فروش ایسکو و آسنسیو. ایسکو خود مایل به ماندن و درخشش دوباره تحت نظر زیدان است، اما باشگاه در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب، او را به فروش می رساند. اما هنوز پیشنهاد خوبی به دست رئال مادرید نرسیده است، مگر علاقه دورتموند که هنوز مشخص نیست در چه مرحله ای قرار دارد.

آسنسیو نیز بعد از یک فصل ناامیدکننده امیدوار است در فصل پیش رو فرصتی را که در اختیار دارد، استفاده کند و در ترکیب تیم بدرخشد، اما رئال مادرید در صورتی که پیشنهادی خوب برای او دریافت کند، او را هم به فروش می رساند، هر چند که این پیشنهاد باید خیلی خوب باشد تا رئال را وسوسه کند.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !