پورتو قصد دارد کوین تراپ را جایگزین کاسیاس کند


پورتو قصد دارد کوین تراپ را جایگزین کاسیاس کند

کوین تراپ ممکن است بار دیگر پاری سن ژرمن را ترک کند و این بار راهی فوتبال پرتغال شود.

طرفداری - پس از حمله قلبی ایکر کاسیاس دروازه بان باشگاه پورتو، کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا تصمیم گرفت حداقل به مدت یک فصل از میادین فوتبال به دور باشد.

به گزارش RMC Sport، پس از اینکه باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت، کوین تراپ را بار دیگر به خدمت گیرد، اکنون پیشنهاد مهمی برای این دروازه بان آلمانی به قهرمان فرانسه ارائه شده است. پورتو که پیش از این توماش کوبک دروازه بان اهل چک رن را به عنوان هدف اصلی خود در نظر داشت، اکنون کوین تراپ را مدنظر قرار داده است.

پیشنهاد اولیه پورتو برای تراپ 6 میلیون یورو است که پایینتر از مبلغی است که پاری سن ژرمن در سال 2015 برای جذب وی هزینه کرد. پاری سن ژرمن در آن سال با مبلغ 10 میلیون یورو، تراپ را از آینتراخت فرانکفورت جذب کرد. اما نکته مهم اراده بازیکن برای این انتقال خواهد بود. انتظار می رود، ظرف روزهای آتی پیشنهاد دوم پورتو تقدیم پاری سن ژرمن شود. پورتو در این پیشنهاد باید به خواسته های پاری سن ژرمن نزدیک شود.

در خصوص کوین تراپ لازم به ذکر است، که این دروازه بان آلمانی هنوز تصمیمی در خصوص آینده اش نگرفته است، اما حضور در پورتو و شانس کار کردن با ایکر کاسیاس می تواند او را مجذوب نماید. از زمان آغاز مذاکرات، شخص کاسیاس با مقامات پاریسی تماس گرفته است. کوین تراپ از طرفداران قدیمی رئال مادرید است. پورتو برای جذب تراپ بسیار مصمم به نظر می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام