وضعیت خدمات رسانی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج رضایت بخش است


وضعیت خدمات رسانی  بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج رضایت بخش است

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت خدمات رسانی بیمارستان امام سجاد (ع) در شهر یاسوج به بیماران،همراهان و پرسنل نسبت به گذشته رضایت بخش است.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز جمعه در بازدید سرزده از بیمارستان امام سجاد (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدگاه های مراجعان در زمان این بازدید از این مرکز درمانی اظهار داشت: بیماران و همراهان آنها از خدمات رسانی در این بیمارستان راضی هستند که جای تقدیر از پرسنل این مرکز درمانی دارد.

وی بیان کرد: خدمات طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از برجسته ترین خدمات نظام جمهوری اسلامی از نظر تجهیزاتی و نوع خدماتی در این بیمارستان خود را نشان داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره انجام اقداماتی مانند جراحی قلب که اخیراً به خدمات این بیمارستان اضافه شده است دانش پزشکان و متخصص این مرکز را بسیار خوب ارزیابی کرد.

کلانتری مشکلات ترافیکی این بیمارستان از ورودی پارک مهرورزی را یادآور شد و با اشاره به راکد بودن طرح ساماندهی مشکلات ترافیکی این بیمارستان خواستار شتاب بخشی به این طرح شد.

وی از سفر وزیر بهداشت و درمان به استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده خبر داد و ابرازامیدواری کرد: این سفر بتواند نقش اثرگذاری در بهبود خدمات رسانی در حوزه درمان استان داشته باشد.

بیمارستان امام سجاد یاسوج (ع) به دلیل مشکلات مختلف به ویژه تفکیک زباله های عفونی و تصفیه خانه فاضلاب همواره سوژه رسانه ها بود اما با شروع طرح تحول سلامت و افزوده شدن تجهیزات و بخش های جدید خدمات رسانی به مردم در این بیمارستان متحول شد.

بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج بیش از سه دهه سابقه فعالیت دارد.

این بیمارستان هم اکنون ۲۰۰ تخت دارد.

۸۱۴۳/‏۳۰۱۶/‏۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه