مربی تیم ملی جوانان: دو بدمینتون‌باز به رقابت جوانان آسیا اعزام می‌شوند


مربی تیم ملی جوانان: دو بدمینتون‌باز به رقابت جوانان آسیا اعزام می‌شوند

سمنان- ایرنا- مربی تیم زیر 19 سال بدمینتون پسران ایران گفت: علیرضا کرمی و نسیم صفایی، نمایندگان ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در چین هستند.

نیکزاد شیری روز جمعه در پایان دومین رقابت‌های رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی جوانان به میزبانی سمنان، افزود: بدمینتون‌بازان شرق آسیا، بازیکنان قدرتمندی هستند که در رقابت‌های قهرمانی چین حضور دارند و این مسابقات در بالاترین سطح جهانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پیش بینی مدال بدمینتون‌بازان کشور با توجه به حضور بازیکنان قدرتمند شرق آسیا دشوار است.

شیری، به ضرورت هدفگذاری به منظور کم کردن فاصله بدمینتون‌بازان ایرانی با ورزشکاران شرق آسیا تاکید و تصریح کرد: رقابت و حذف فاصله با کشورهای مطرح این رشته ورزشی به برنامه ریزی پایه‌ای در ایران در رشته بدمینتون نیاز دارد.

مربی تیم ملی بدمینتون جوانان پسر با اشاره به اینکه خاستگاه بدمینتون در شرق آسیا است، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و سیاست‌ها باید در راستای نزدیک کردن تدریجی خود به رقیبان قدرتمند باشد.

وی با اشاره به کسب سهمیه المپیک ۲۰۰۸، تاکید کرد: بدمینتون‌بازان کشور استعداد بالایی دارند اما باید شرایط برای آنان فراهم شود.

شیری تاکید کرد: حضور بازیکنان در رقابت‌های برون مرزی سبب پیشرفت آنها و ارتقای جایگاه بدمینتون ایران در آسیا و جهان می‌شود.

سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان پسر یادآور شد: برنامه ریزی چندساله و توجه به استعدادیابی در سنین پایه، آینده درخشان را برای تیم ملی بدمینتون در سال‌های آتی رقم می‌زند و آنگاه می‌توان آسان از کسب مدال و سهمیه المپیک سخن گفت.

دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ پسران سال ۹۸ به میزبانی سمنان امروز جمعه، بیست و هشتم تیر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل