تحریم دشمنان بی اثر خواهد بود


تحریم دشمنان بی اثر خواهد بود

شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دشمنی آمریکا با ایران را دشمنی با انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت :تحریم های دشمنان علیه ملت ایران بی اثر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: تحریم دشمن علیه ملت ایران از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی آغاز شد اما مردم ایران با مقاومت در برابر دشمن نشان دادند که این تحریم ها باعث فرسوده شدن کشور نخواهد شد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امروز جوانان ایران اسلامی با توکل بر خدا و توان کشور به موفقیت های بزرگی در برابر تحریم های دشمنان دست یافته اند و ایران روز به روز مقتدر تر و دشمن ضعیف تر شده است.

نکونام با اشاره به دزدی دریایی انگلیس در زمینه توقف کشتی نفتکش یادآور شد: دشمن از نیروهای مسلح و اقتدار دفاعی ایران در هراس است و امروز آرامش و امنیت کشور مدیون همین اقتدار نیروهای مسلج در برابر دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تسلیت به مناسبت شهادت قربانعلی امیدی ارجنکی شهید مدافع امنیت کشور افزود: از نشانه‌های نصیب شدن شهادت، این است که او انسانی مومن و دغدغمند برای دین باشد که این شهید نیز همین گونه بود و برای حراست و امنیت کشور از جان خویش مایه گذاشت.
تکونام پیام این شهید را مقاومت در برابر دشمن و دست شستن از مادیات و دنیا عنوان کرد و گفت: حال و هوای استان امروز رنگ شهادت به خود گرفته است و شهدا در مکتب عاشورا در راه حفظ دین گام بر می دارند.
۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !