امام جمعه شهرری: دشمن بصیرت ملت ایران را نشانه گرفته است


امام جمعه شهرری: دشمن بصیرت ملت ایران را نشانه گرفته است

شهرری_ایرنا_ امام جمعه شهرری گفت: امروز دشمن از جنگ نظامی با ایران ناامید شده و در عوض اخلاق، اعتقاد و بصیرت ملت را نشانه گرفته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) تاکید کرد: نماز جمعه پایگاه و قرارگاه فرهنگی است که بصیرت دهی لازم را بین آحاد مردم انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جامعه و جنگ فرهنگی، ۹۵۰ پایگاه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی و ائمه جمعه فرماندهان این قرارگاه‌ها عمل می‌کنند.

شاهچراغی همچنین به گردهمایی ائمه سراسر کشور در ۴۰ سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: در این گردهمایی به اهمیت نماز جمعه، مطرح شدن مشکلات در این فریضه دینی و حل شدن آن تاکید کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این گردهمایی گفت: تنها اجتماع که با یاد خدا مردم گرد هم جمع شده اند نماز جمعه است.
شاهچراغی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره برجام و بدعهدی اروپا نیز عنوان کرد: نمایندگان کشورهایی اروپایی در برجام از ایران می‌خواهند تا به تعهدات خود در برجام پایبند باشند درصورتی که اروپا به یازده تعهد خود در برجام عمل نکرده و ایران هم در مقابل بدعهدی‌ها به مرور تعهدات خود را کاهش داد و در نهایت به مسیر هسته‌ای خود بازخواهد گشت.
امام جمعه شهرری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ربوده شدن نفت کش ایران توسط دولت خبیث انگلیس نیز خاطرنشان کرد: دولت انگلیس از گذشته تابه حال در روی کار آوردن بهائیت، ایجاد قحطی در کشور و تلف شدن بخشی از مردم، طراحی فتنه ۸۸ به رهبری بی بی سی و ربودن نفت کش ایران نقش داشته و این اقدام هم حتماً بدون پاسخ نخواهد ماند.
۷۲۴۷/‏/‏۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم