اجرای 6 هزار برنامه در کانون‌های مساجد هرمزگان/ برگزاری جشنواره‌های «امامت و ولایت» و «سرود»


اجرای 6 هزار برنامه در کانون‌های مساجد هرمزگان/ برگزاری جشنواره‌های «امامت و ولایت» و «سرود»

حجت‌الاسلام پهلوانی با اشاره‌به اجرای شش هزار فعالیت تابستانی در کانون‌های مساجد استان هرمزگان گفت: اعزام اعضای کانون‌ها به مشهد مقدس، برگزاری جشنواره‌های «امامت و ولایت» و «سرود» ازجمله برنامه‌های اوقات فراغت است.

حجت الاسلام «احمد پهلوانی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام ثبت و اجرای بیش از شش هزار فعالیت تاکنون همزمان با ایام اوقات فراغت تابستان در کانون های مساجد این استان، اظهار کرد: از زمان آغاز برنامه های اوقات فراغت تابستان در شهرستان های این استان برنامه های تابستانی با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در حال برگزاری است به گونه ای که استقبال از برنامه ها نسبت به سال های قبل بیشتر بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان هرمزگان با اشاره به برنامه هایی که در کانون های مساجد استان اجرا می شود، افزود: مسابقات فرهنگی، بازدید از کتابخانه های عمومی، برگزاری برنامه های مختلف در موضوع اقتصاد خانواده، اجرای طرح «شنبه های کتاب»، برپایی کارگاه های تولید صنایع دستی و فرهنگی، گروه سرود استانی و اردوهای درون استانی از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام پهلوانی با اشاره به برگزاری دوره های توانمندسازی فعالان فرهنگی، ائمه جماعات و مدیران کانون های مساجد، گفت: این دوره ها، در مرداد ماه برگزار می شود. ضمن اینکه 50 کانون فرهنگی هنری این استان، اقدام به اعزام اعضای کانون های مساجد به مشهد مقدس می کنند.

وی با بیان اینکه توجه به کودکان و نوجوانان رویکرد برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان هرمزگان است، افزود: پخش انیمیشن و پویانمایی و فعالیت های هنری از دیگر برنامه هایی است که در ایام اوقات فراغت تابستان برگزار می شود.

حجت الاسلام پهلوانی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره «آسمان هشتم» در هفته آینده، خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره «ولایت و امامت» همزمان با این ایام عید غدیر و جشنواره «سرود» همزمان با روز جهانی مسجد به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی