برگزاری قدیمی ترین کنفرانس ملی مسلمانان در «هریسبرگ» آمریکا


 برگزاری قدیمی ترین کنفرانس ملی مسلمانان در «هریسبرگ» آمریکا

قدیمی ترین کنفرانس ملی مسلمانان در شهر «هریسبرگ» واقع در «کارولینای شمالی» آمریکا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «local21news»،قدیمی ترین کنفرانس ملی مسلمانان در شهر «هریسبرگ» واقع در «کارولینای شمالی» آمریکا برگزار شد.

رهبران و مسلمانان آمریکا در این کنفرانس سالیانه گردهم جمع شدند تا در مورد مسائل مربوط به جامعه اسلامی با هم بحث و گفتگو کنند.

هدف از برگزاری این کنفرانس ،حل مشکلات متعددی است که جامعه اسلامی در آمریکا این روزها با آن مواجه است.

«هریس ظفر»،سخنگوی ملی جامعه اسلامی احمدیه در این باره گفت: « موضوع امسال این کنفرانس این بود که چگونه می توان در زمان منازعه و جبهه گیری هایی که نسبت به مسلمانان وجود دارد،شفقت و مهربانی را پرورش داد.»

وی افزود: «هدف ما این است که مشخص کنیم چگونه می توانیم فهم گفتگوی متقابل با یک انسان دیگر را ایجاد کنیم و در نتیجه جامعه بهتری داشته باشیم.»

این هفتاد و یکمین کنفرانس ملی مسلمانان در آمریکا بود که 9500 نفر در آن شرکت داشتند.

مسلمانان آمریکا یکی از متنوع ترین جمعیت های مذهبی در این کشور را تشکیل می دهند و جزو جامعه تحصیلکرده در جامعه آمریکایی هستند.

سازمان های اسلامی در ایالات متحده به طور منظم در گفتگوهای بین مذهبی و پروژه های ملی مدنی شرکت می کنند و مسلمانان ترجیح می دهند تحت قوانین اسلامی (شریعت) اداره شوند.

همه این ها حقایقی هستند که در مورد مسلمانان آمریکا وجود دارد؛ عملکرد مسلمانان آمریکا و نیز تحقیقات انجام شده توسط واحدهای علمی و سازمان های حمایتی در سراسر کشور نیز تایید کننده این حقایق هستند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟