معنای مدرنیت: گفتگو با آنتونی گیدنز


معنای مدرنیت: گفتگو با آنتونی گیدنز

دسته: جامعه شناسیآنتونی گیدنز مهمترین فیلسوف اجتماعی معاصر در انگلستان است. در طول 25 سال گذشته کتابهای زیادی را منتشر کرده است...

آنتونی گیدنز مهمترین فیلسوف اجتماعی معاصر در انگلستان است. در طول 25 سال گذشته کتابهای زیادی را منتشر کرده است و اسم و آثار او در اغلب کتب اجتماعی ذکر می شود. اندیشه هایش تاثیر عمیقی بر نوشته ها و آموزش جامعه شناسی و نظریه اجتماعی به ویژه در جهان انگلیسی زبان داشته است.
وی در سال 1996 به مدیریت مدرسه معروف علوم اقتصادی و سیاسی لندن گمارده شد. در این موقعیت جدید و با این اندیشه های سیاسی جدید، مهمترین شخصیت فکری حزب کارگر بریتانیا شده است. اندیشه های سیاسی وی به ویژه بعد از پیروزی چشم گیر این حزب در انتخابات سال 1997 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
آنتونی گیدنز در این سلسله گفتگوها با کریستوفر پیرسون، استاد علم سیاست در دانشگاه ناتینگهام انگلستان، هر چه بیشتر اصول اصلی اندیشه خود را در توسعه نظری اجتماعی و دستور کار مشخص سیاسی روشن می کند. این کتاب به غیر از خوانندگان علاقمند به مباحث اجماعی برای دانشجویان جامعه شناسی، علوم اجتماعی و علوم سیاسی بسیار سودمند می باشد.

حق تکثیر: تهران، کویر، 1380

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟