محبی: دبیر می‌تواند باعث تحول در کشتی ایران شود


محبی: دبیر می‌تواند باعث تحول در کشتی ایران شود

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: علیرضا دبیر به واسطه شناخت خوبی که از کشتی دارد، می‌تواند باعث رشد و تحول در کشتی ایران شود.

محمدحسین محبی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، به برگزاری مجمع انتخابات فدارسیون کشتی و انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اشاره کرد و گفت: رئیس جدید فدراسیون کشتی با عزمی جدی آمده تا چهارسال در خدمت کشتی ایران باشد، لذا باید همه به او کمک کنیم تا موفق شود.

وی افزود: دبیر می‌تواند کشتی ایران را از روند کندی که اکنون در آن قرار دارد نجات دهد و باعث شتاب در رشد آن شود.

رئیس هیأت کشتی کرمانشاه تصریح کرد: علیرضا دبیر کشتی را خوب می‌شناسد و به این واسطه می‌داند که چگونه با ورزشکاران برخورد کند و باعث ارتقاء کشتی ما شود.

عضو مجمع انتخابات فدارسیون کشتی در ادامه با اشاره به مجمع گفت: اگر عباس جدیدی و رسول خادم نیز در این مجمع حضور داشتند، شاید جذابیت رقابت‌ها بیشتر می‌شد.

محبی یادآور شد: البته طی هفت ماهی که آقای بنی تمیم در سمت سرپرستی فدراسیون بود، بیشتر از آنچه که تعهد داشت، انجام وظیفه کرد که قابل ستایش است.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون کشتی ۲۶ تیر برگزار شد و علیرضا دبیر با کسب ۳۱ رأی موافق از مجموع ۴۳ رأی مأخوذه اعضای مجمع، ریاست فدراسیون کشتی ایران را بدست گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم