جشنواره قرآنی «آیه» با تمرکز بر حفظ 3 جزء برگزار می‌شود


جشنواره قرآنی «آیه» با تمرکز بر حفظ 3 جزء برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی «آیه» با تمرکز بر حفظ 3 جزء، از تیر تا آذرماه 98 ویژه افراد بالای 12 سال و با همکاری مؤسسه مهد قرآن و سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: مؤسسه مهد قرآن و سازمان دارالقرآن الکریم برای برگزاری جشنواره قرآنی «آیه» (حفظ 3 جزء) همکاری می کنند.

بنابر این گزارش، اجرای طرح سراسری جشنواره قرآنی «آیه» (حفظ 3 جزء) بر اساس تفاهمنامه همکاری آموزشی مؤسسه مهد قرآن با سازمان دارالقرآن الکریم در شعب مهد قرآن سراسر کشور کلید خورد .

«محمود کریمی» با تأکید بر اولویت آموزشی امر حفظ در مؤسسه مهد قرآن، تشویق و ترغیب عموم علاقمندان به حفظ و ارائه روش آموزشی مناسب در تربیت حافظان قرآن در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن را از جمله اهداف این طرح آموزشی برشمرد و افزود: علاقمندان به حفظ قرآن می توانند برای آموزش حفظ 3 جزء قرآن کریم (شامل جزء 30 ، 1 و 2) در کلاس های مهد قرآن شرکت و در صورت قبولی در آزمون پایانی گواهینامه حفظ دریافت کنند .

معاونت آموزشی مؤسسه کشوری مهد قرآن مخاطبان این جشنواره را عموم علاقمندان با حداقل سن 12 سال و مدت زمان اجرای این طرح را از تیر تا آذر ماه 1398 اعلام و بیان کرد: کلاس های آموزشی در شعب مهد قرآن سراسر کشور دایر است و با حمایت سازمان دارالقرآن بخشی از هزینه های آموزشی و اجرایی و همچنین هدایایی جهت تشویق قرآن آموزان پرداخت می شود .

وی تصریح کرد: به منظور تشویق قبول شدگان در آزمون پایانی حفظ 3 جزء و تقدیر از تلاش استادان، مربیان و شعب برتر در امر آموزش و امور اجرایی جشنواره قرآنی آیه تعداد 80 قطعه پلاک طلا اهداء می شود.

این گزارش می افزاید: دستورالعمل اجرایی جشنواره قرآنی «آیه» به همراه سهمیه اختصاص یافته جهت مدیران مهد قرآن کریم سراسر کشور ارسال شده است .

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مهد قرآن (ayeh.ir) مراجعه و جهت شرکت در این جشنواره قرآنی می توانند به دفاتر مهد قرآن در استان ها و شهرهای خود مراجعه کنند .

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر