دانلود انیمیشن لینک گمشده Missing Link 2019 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Missing Link 2019, دانلود انیمیشن لینک گمشده با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2019 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده

دانلود انیمیشن لینک گمشده Missing Link 2019 دوبله فارسی

انیمیشن لینک گمشده دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: انیمیشن لینک گمشده Missing Link 2019

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6.9/10

ژانر: انیمیشن

مخاطب: همه گروه های سنی

نوع : سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردان: کریس باتلر

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 2019

مدت زمان: 94 دقیقه

درباره انیمه:

لینک گمشده انیمیشنی ماجرایی و کمدی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده کریس باتلر بوده و بازیگرانی چون هیو جکمن، زویی سالدانا، زک گالیفیناکیس، تیموتی اولفینت، اما تامپسون، استیون فرای، مت لوکاس و دیوید ویلیامزدر آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمیشن لینک گمشده که محصول مشترک کمپانی‌های آناپورنا پیکچرز و لایکا به حساب می‌آید، در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۲۴.۷ میلیون دلاری رسیده و از نظر طراحی صحنه و حال و هوای ساده و بی‌تکلف، مورد ستایش منتقدان قرار گرفته‌است.

داستان انیمیشن:

آقای لینک، محققی به نام لیونل فراست را به خدمت می‌گیرد تا به کمک او، خویشاوندان گمشده‌اش در دره افسانه‌ای شانگری-لا را پیدا کند. آنها در آغاز این سفر با زنی ماجراجو به نام آدلینا فورت‌نایت همراه می‌شوند و…

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.42 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 923 مگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .