پلمپ یک واحد تولیدی موادغذایی در آستانه اشرفیه


پلمپ یک واحد تولیدی موادغذایی در آستانه اشرفیه

رشت-ایرنا-رییس شبکه بهداشت و درمان آستانه اشرفیه از پلمپ یک واحد تولیدی مواد غذایی در شهرک پرکاپشت یاورزاده این شهرستان خبر داد.

محمد رضا محدث امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد تولیدی که فاقد مجوزهای لازم بهداشتی بوده در زمینه تولید بستی، فالوده، اسکیمو فعالیت داشته است.

وی عدم رعایت موارد بهداشتی، استفاده از ظرف های نامناسب برای تولیدات، استفاده از رنگ های غیر مجاز، عدم درج تاریخ انقضاء, عدم تمدید پروانه را از جمله تخلفات بهداشتی این واحد تولیدی دانست.

به گفته محدث کارشناسان و بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستانه اشرفیه از سال ۹۵ اخطاریه های متعدد بهداشتی را به این شرکت تولیدی ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه بازرسان این شبکه در سال ۹۷ در ۴ مرحله از این واحد تولیدی بازدید کرده اند گفت: در سال ۹۸ نیز ۳ مورد بازرسی از این واحد صورت گرفته است.

محدث حفظ سلامت جامعه را از اهداف مهم شبکه بهداشت و درمان دانست و گفت: با هرگونه تخلفات بهداشتی که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد با جدیت برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی در ادامه حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال در منطقه را امری ضروری دانست و اظهار داشت: انتظار می رود تولید کنندگان مواد غذایی سلامت جامعه را مورد توجه قرار دهند و محصولات غذایی سالم و با کیفیتی را به مردم عرضه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ کارخانه تولید مواد غذایی در این شهرستان افزود: در سال گذشته ۵۷ مورد بازرسی از کارخانجات تولید مواد غذایی این شهرستان صورت گرفته که این تعداد بازرسی از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲ مورد بوده است.

محدث یادآور شد: بازرسی از واحدهای تولید مواد غذایی در این شهرستان بطور سرزده و بدون برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد، ضمن آنکه بازرسی از واحدهای آرایشی و بهداشتی این شهرستان نیز بصورت ماهانه به انجام می رسد.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

۷۲۸۷ /‏۶۰۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی