مانور آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان در بانه اجرا شد


مانور آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان در بانه اجرا شد

سنندج - ایرنا - مانور فرو ریختن ساختمان اداری در اثر آتش سوزی با هدف آموزش، سنجش آمادگی نیروهای امدادی شرکت گاز در برابر حوادث و اتفاقات ناشی از آتش سوزی ساختمان ها در بانه برگزار شد.

مسئول پدافند غیرعامل کردستان روز چهارشنبه در حاشیه اجرای مانور گفت: هدف از برگزاری این مانور ایجاد آمادگی نفرات، زمان بندی و رعایت زمانبندی است و به منظور آموزش های لازم برای حفظ خونسردی به افراد است.

محمد نادر عباسی با اشاره به مانورهای اجرا شده در سال های گذشته افزود: امسال مانورهای اجرایی در هر منطقه بر اساس اتفاقات هر منطقه در ۱۰ سال اخیر و بررسی تهدیدات هر منطقه برگزار می شود و مانور در راستای آمادگی و آموزش افراد در مورد حوادث قبلی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در بانه احتمال زلزله و حملات احتمالی ناشی از تهدیدات خارجی وجود دارد مانور فرو ریختن ساختمان بر اثر آتش سوزی برگزار شد.

عباسی با اشاره به اینکه اجرای این مانورهای به منظور بررسی نواقص و ایجاد بهبود در عملکرد نفرات امداد رسان است، یادآور شد: در اجرای مانورها تجهیزات نیز ارزیابی و نیاز سنجی و نواقص نیز بررسی می شود.

وی گفت: مانورها در سه سطح تعریف شده که در سطح یک حوادث به نوعی است که توسط همان منطقه قابل کنترل است و در سطح ۲ حوادث با همکاری ارکان های دیگر کنترل می شود و سطح سه نیز استان های معین که مشخص شده به کمک می آیند.

عباسی با اشاره به اینکه کل نفرات بهره برداری، مجموعه شرکت گاز و نیروهای بسیجی در این رابطه آموزش می بینند، ادامه داد: امسال برگزاری ۵۲ مانور در استان برنامه ریزی شده که چهار مانور در سطح ۲ انجام می شود و سال آینده نیز مانور سطح سه برگزار می شود.

مانور آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان در بانه اجرا شد

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری