افتتاح طرح توسعه یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری 23 میلیون یورویی در ساوه


افتتاح طرح توسعه یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری 23 میلیون یورویی در ساوه

طرح توسعه یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری 23 میلیون یورویی ساوه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، طرح توسعه شرکت زرین رویا با حضور قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرصنعتی ساوه به بهره برداری رسید.

محمدرضا حاجی پور رییس صنعت و معدن استان در اینباره به ایسنا گفت: طرح توسعه این شرکت اشتغالزایی برای 130 نفر را بهمراه دارد.

وی افزود: این شرکت در زمینه تولید انواع پوشک بچه و بزرگسال فعالیت دارد و با بهره برداری از طرح توسعه این شرکت 15000 تن به تولیدات این واحد تولیدی افزوده می شود.

حاجی پور خاطرنشان کرد: طرح توسعه این شرکت ظرف کمتر از یکسال آماده بهره برداری شده و تکنولوژی استفاده شده در تولید محصولات این کارخانه از پیشرفته ترین ماشین آلات روز اروپاست.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقوع حادثه امنیتی جدید در سواحل یمن