سست کردن بنیان خانواده از هدف های دشمن است


سست کردن بنیان خانواده از هدف های دشمن است

بوشهر - ایرنا- امروز شکل و سیاق توطئه های دشمن در مقابله با کشورهای اسلامی متفاوت شده و سست کردن بنیان خانواده از هدف‌های اصلی آنان در این جوامع به شمار می رود.

فرماندار تنگستان روز سه شنبه در نشست با روحانیون این شهرستان گفت: فرهنگ‌سازی، تبلیغ و تبیین معارف دینی و اخلاقی با شرایط روز، توسط مبلغان دینی و روحانیون در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش محوری دارد.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: موقعیت ممتاز اجتماعی روحانیون در بین مردم برای پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی نقش موثر ایفا می کند طوریکه آنان به عنوان پشتیبان معنوی نظام نقش هادی و راهنما در رسیدن جامعه به نقطه سلامت و امن را عهده‌دار هستند.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: روحانیون با شیوه خلاقانه و تاثیرگذار در سخنرانی‌های خود می توانند مفاهیم و پیام‌های پیشگیری را بخوبی به جامعه هدف انتقال دهند.

رفیعی پور گفت: بررسی پرونده‌های قضایی، مصاحبه‌های انجام یافته تخصصی با آسیب‌دیدگان اجتماعی بیانگر آن است که سطح اطلاعات و معلومات دینی و فرهنگی آنان بسیار پایین است و باید با برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی مسجد، سطح دانش دینی، اجتماعی و مهارت‌های زندگی نوجوانان و جوانان را ارتقا دهیم.

فرماندار تنگستان ادامه داد: راهکار اساسی در این مورد آموزش، آگاه سازی، کار های فرهنگی و فرهنگ سازی است.

وی اضافه کرد: روحانیون، مبلغان، ائمه جماعات مساجد و هیات امنای مساجد نقشی مهم در آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی رفتارهای صحیح اجتماعی در جامعه بر عهده دارند.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی