شهروندان جوانرودی از آموزش های حقوق شهروندی بهره مند می شوند


شهروندان جوانرودی از آموزش های حقوق شهروندی بهره مند می شوند

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود گفت: به منظور آشنایی با حقوق و تکالیف شهروندی، مردم این شهرستان از آموزش های حقوق شهروندی در محله ها و اماکن عمومی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی تشکیل ستاد حقوق و تکالیف شهروندی با اشاره به اهمیت توجه مردم به حقوق و تکالیف خود به ویژه در برخورد با مسائل روزمره افزود: کارهای فرهنگی خوبی در جهت ارتقای سطح فرهنگ جامعه انجام گرفته است از جمله طراحی اطلس اجتماعی شهرستان است که این اقدام ها کافی نیست و بایستی بیش از پیش در جهت توسعه فرهنگی جامعه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر ادامه آموزش‌های شهروندی در موضوعات متنوع با توجه به اولویت‌های آموزشی و نیازهای محله اظهار داشت: این آموزش‌ها در راستای آشنایی با حقوق و تکالیف شهروندی، اخلاق و مهارت‌های زندگی در شهر فرهنگ ترافیک و تفکیک زباله برگزار می شود.

شهردار جوانرود نیز از تجلیل و آموزش به رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: تجلیل و آموزش به رانندگان تاکسی مقدمه‌ای برای آموزش‌های شهروندی است.

فرهاد تاب زرافزود: به موازات این آموزش‌ها آموزش‌های شهروندی دیگر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

رئیس شورای شهر جوانرود هم گفت: آمادگی داریم با همکاری شورا و شهرداری برنامه‌های آموزش حقوق شهروندی را بیش از پیش توسعه دهیم.

فریدون ابراهیمی افزود: بایستی با تکیه بر ظرفیت های مختلف در جهت آشنایی شهروندان با تکالیف و حقوق شهروندیشان بیشتر تلاش کنیم.

ولدبیگی یکی از فعالین زیست محیطی نیز خواستار تشکیل ستاد آموزش حقوق شهروندی، توزیع کیسه زباله در بین تاکسی داران و اجرای تفکیک زباله شهری شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنارِ هم