اعزام 80 زائر اولی به کربلای معلی


اعزام 80 زائر اولی به کربلای معلی

حجت الاسلام باقری از اعزام 80 نفر از زائر اولی‌ها به مناسبت دهه کرامت با حضور خادمان امام رضا(ع) به کربلای معلی خبر داد.

حجت‌الاسلام «حبیب باقری»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گفت: به مناسبت دهه کرامت، 80 نفر از زائر اولی‌ها و علاقه‌مندان به حضرت اباعبدالحسین (ع) با حضور خادمان امام رضا (ع) در جوار شهدای گمنام از شهرستان لامرد عازم کربلای معلی شدند.

رئیس اداره تبلیغات لامرد افزود: سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی از قبور شهدا با حضور امام‌جمعه شهرستان و برگزاری همایش عفاف و حجاب ویژه بانوان را ازجمله برنامه‌هایی دانست که به مناسبت دهه کرامت در شهرستان لامرد برگزارشده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن دهه کرامت در لامرد، تصریح کرد: مراسم جشن به مناسبت دهه کرامت با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) ازجمله یکی دیگر از برنامه‌هایی بوده که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) لامرد همراه با راهپیمایی حمایت از حجاب و عفاف در این دهه برگزار شده است.

این مقام مسئول به ویژگی‌های تربیتی دهه کرامت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همان‌طور که اسلام در زمینه تربیت به تربیت جسم می‌پردازد، به تربیت روح انسان نیز می‌پردازند، اسلام با پرورش روح و جسم مبدأ آفرینش را به تعالی و بالندگی می‌رساند.

حجت‌الاسلام باقری در پایان بابیان اینکه تربیت انسان در مکتب اسلام او را به اوج می‌رساند، بیان داشت: در این حرکت پرشور، عظمت آفرینش خداوند متعال را با تمام وجود درک می‌کند.

پایان پیام/663



20 متن و پیام تبریک تولد پسرم