عضو جدید هیات مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد


عضو جدید هیات مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد

طی حکمی از سوی محمود مخدومی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) کسری غفوری به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، براساس این حکم کسری غفوری به عنوان نماینده شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به سمت عضو موظف هیات‌مدیره شرکت ایرانول منصوب و حکم وی توسط اسفندیاری؛ معاون نظارت بر امور شرکت‌های هلدینگ تاپیکو به وی تقدیم شد.

در بخشی از حکم آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف و سیاست‌های مجموعه تامین اجتماعی اهتمام ورزید. از خداوند سبحان، توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران را خواستارم»

عضو جدید هیات مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد

عضو جدید هیات مدیره دانشجوی دکتری صنایع بوده و از جمله سوابق وی می‌توان به عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، رییس هیات مدیره و قائم‌مقام شرکت صنعتی معدنی گروه توسعه ملی، عضو هیات مدیره شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی زرشوران و مدیریت بازرگانی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.

گفتنی است؛ پیش از این مهرداد محقق‌زاده، عضو موظف هیات‌مدیره شرکت نفت ایرانول بود که اخیرأ با صدور حکمی معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی شد.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند