دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران


دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری متهم سابقه دار به نام «حسین.ق» که حدود یک ماه متواری بود خبر داد.

دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهرانبه گزارش فانوس، سردار علی ذوالقدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح دو پایتخت در رابطه با جزئیات تخلف رخ داده از سوی این فرد، اظهار کرد: چندی پیش احدی از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های جنوب تهران (خیابان فلاح) به کسبه محل و دستفروشان با قمه حمله ور می‌شود.

وی افزود: در این درگیری یکی از کسبه دستفروش از ناحیه سر و دست مجروح می‌شود.

سردار ذوالقدری گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم متهم را همان لحظه اول شناسایی کردیم و متوجه شدیم این متهم دارای هشت فقره سابقه زندان بوده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: قدرت نمایی، درگیری با قمه، خرید و فروش مواد مخدر و … از جمله جرایم این اراذل و اوباش بوده است که با این جرایم سعی بر برهم زدن و اخلال در نظم عمومی را داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین این اوباش پیشتر سابقه سرقت از لوازم خودرو را هم داشته است.

سردار ذوالقدری گفت: با بهره گیری از منابع اطلاعاتی مخفی گاه این متهم شناسایی شد اما به دلیل اینکه این فرد سابقه خرید و فروش مواد مخدر داشته و مادام مخفی گاه خود را تغییر می داده نتوانستیم در همان لحظه اول دستگیرش کنیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: حدود یک ماه زمان برد با کار اطلاعاتی در غرب تهران این فرد را در مخفی گاهش دستگیر کنیم.

وی تصریح کرد: در هنگام دستگیری مقدار اندکی مواد مخدر همراه او بود و با بررسی‌هایی که از مخفی گاهش انجام دادیم ۱۲.۵ کیلو تریاک که در دیوار خانه جاسازی شده بود از مخفی گاهش به همراه مشروبات الکلی خارجی و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار ذوالقدری افزود: این متهم سابقه دار حدود یک ماه متواری بوده که از سوی مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیر شده و سعی داریم پرونده این فرد به گونه‌ای بر اساس شواهد باشد که دست قضات برای صدور احکام سنگین (که حالت بازدارندگی داشته باشد) باز باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان