6 طالب در حملات نیروهای امنیتی در پکتیا کشته شدند


6 طالب در حملات نیروهای امنیتی در پکتیا کشته شدند

نیروی های ویژه امنیتی در نتیجه چهار عملیات جداگانه هوایی و زمینی در ولایت پکتیا شش تن از جنگجویان گروه طالبان را به قتل رساندند و یک تن دیگر شان دستگیر کردند. منابع امنیتی می گویند، نیروهای ویژه امنیتی یک عملیات محاربوی را در مربوطات ولایت پکتیا راه اندازی نمودند که در نتیجه عملیات متذکره دو تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده اند....

6 طالب در حملات نیروهای امنیتی در پکتیا کشته شدند

نیروی های ویژه امنیتی در نتیجه چهار عملیات جداگانه هوایی و زمینی در ولایت پکتیا شش تن از جنگجویان گروه طالبان را به قتل رساندند و یک تن دیگر شان دستگیر کردند.

منابع امنیتی می گویند، نیروهای ویژه امنیتی یک عملیات محاربوی را در مربوطات ولایت پکتیا راه اندازی نمودند که در نتیجه عملیات متذکره دو تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده اند.

همچنان در نیروهای امنیتی یک عملیات محاربوی دیگر در ولسوالی گرده سیری این ولایت راه اندازی نمودند که در نتیجه عملیات مذکور یک تن از جنگجویان گروه طالبان دستگیر گردیده اند.

منبع افزود، در یک حمله هوایی نیروهای امنیتی کشور در ولسوالی سید کرم این ولایت دو تن از هراس افگنان طالب به قتل رسیدند.

منبع همچنان افزود، نیروهای ویژه امنیتی یک حمله هوایی را در شهر گردیز ولایت پکتیا به راه انداختند که در نتیجه منجر به کشته شدن دو تن از جنگجویان گروه طالبان گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید