3 هزار برنامه ویژه اوقات فراغت اجرا می‌شود


3 هزار برنامه ویژه اوقات فراغت اجرا می‌شود

30 عنوان برنامه با 3 هزار اجرای فرهنگی هنری ویژه اوقات فراغت تابستان 98 از 18 تیر تا 8 شهریور یعنی تا قبل از آغاز ماه محرم برگزار می‌شود

3 هزار برنامه ویژه اوقات فراغت اجرا می‌شودبه گزاررش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، سعید اوحدی در نشست خبری تشریح برنامه‌های تابستانی با عنوان "روی خط زندگی" در سالن جلسات این سازمان افزود: سال ۹۸ را سال "هنر برای همه" نامگذاری کردیم و همه امکانات فیزیکی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی هنری را برای برگزاری برنامه‌های متنوع و مردم محور به خدمت گرفته ایم تا روحیه نشاط و خودباوری را در مردم تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه برای برنامه‌های تابستان ستادی با حضور مدیران مناطق تشکیل و برنامه‌های متنوعی متناسب با تقارن مناسبت‌های تابستان درنظر گرفته شد؛ گفت: برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های موسیقی سینما کتاب شعر هنر‌های تجسمی با رویکرد عدالت محور در سطح شهر تهران خواهیم داشت.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقادمان بر این است که بیانیه گام دوم منشور و راهبرد چهل ساله دوم انقلاب است که ان شاء الله منجر به تحقق تمدن نوین اسلامی می‌شود افزود: ۷ محور مورد تاکید مقام معظم رهبری در این بیانیه از علم آموزی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید گرفته تا سبک زندگی و دشمن شناسی را موضوع برنامه‌های سازمان قرار داده ایم. به طور مثال برنامه "شعر ترامپیت" ویژه هجو ترامپ یکی از این برنامه هاست.
اوحدی با اشاره به برنامه‌هایی ویژه دهه کرامت، دهه ولایت، جشنواره شعر غدیر و جشنواره موزه امام علی ادامه داد: در قالب روی خط زندگی برنامه‌های متنوعی برای تحکیم رابطه خانواده ها، رابطه دختر‌ها با پدر‌ها و روابط پدر و پسر‌ها در نظر گرفته ایم همچنین برنامه‌های خوبی برای زوج‌های جوان با عنوان آب و آینه درنظر گرفته ایم که با ثبت نامه قبلی از ۵ هزار زوج زیر ۵ سال ازدواج با کمک مشاورین مجرب بنیاد خانواده بتوانیم مشاوره‌های خوبی برای تحکیم خانواده به این زوجین بدهیم.
وی افزود: از جمله برگزاری برنامه دهکده نوجوان پلاس ویژه برنامه اردو‌های یک روزه مهارت آموزی فردی و مهارت‌های زندگی سبک زندگی هم برای دختران و هم برای پسران در فرهنگسرا‌های جداگانه در نظر گرفته ایم که منتخبان آن‌ها در اردو‌های دو روزه و سه روزه شرکت داده می‌شوند.
اوحدی با اشاره به رونمایی کانون تخصصی فرهنگی دختران کشور در دهه کرامت گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از این کانون برای نخستین بار در هفته عفاف و حجاب رونمایی کرد و ان شاء الله کانون پسر‌ها را هم هفته آینده رونمایی خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بزرگترین شبکه آموزشی غیر رسمی کشور را در اختیار دارد، گفت:: در تعطیلی تابستان کلاس‌های آموزشی ما فعال است و ۱۵۰۰ دوره آموزشی در رشته فعالیت‌های مختلف ورزشی علمی و فرهنگی داریم که ۵ هزار مربی تایید صلاحیت شده از سوی شورای آموزشی داوطلبان را آموزش می‌دهند و مدرک استاندارد پایان دوره صادر می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج