بخشدار مرکزی ورامین منصوب شد


بخشدار مرکزی ورامین منصوب شد

تهران – ایرنا – استاندار تهران طی حکمی سید سراج‌الدین تقوی را به عنوان بخشدار جدید مرکزی ورامین منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، در آئین تکریم و معارفه بخشدار جدید مرکزی ورامین که روز یکشنبه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد، از تلاش‌های رضا کارخانه، سرپرست بخشداری مرکزی ورامین تقدیر به عمل آمد.
فرماندار ورامین در این مراسم با تبریک ولادت امام رضا (ع)، مسئولیت را محلی برای خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و از بخشدار جدید مرکزی ورامین خواست تا با الگو برداری از شخصیت والای هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.
حسین کاغذلو افزود: تغییر در مسئولیت‌ها و در حوزه وزارت کشور، امری طبیعی و در جهت ارتقا سطح خدمت رسانی به مردم و حصول عملکرد مطلوب ترمسئولان ایجاد می‌شود که امید می‌رود این تغییر در بخشداری مرکزی ورامین نیز با این مهم همراه باشد.
وی گفت: کشور در آستانه برگزاری رویداد مهم سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی است از این روز همه مسئولان موظفند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کرده و در تمامی مراحل با مد نظر قرار دادن رعایت قانون، شفاف سازی و امانتداری از آرا مردم، حماسه دیگری را با حضور حماسی مردم در تاریخ کشور رقم بزنند.
وی اظهار داشت: بخشداری مرکزی از دهیاران پرتلاش و خوبی برخوردار است که تلاش می‌کنند با استفاده از اعتبارات بسیار خوبی که دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده به این مناطق اختصاص داده، خدمات شایسته ای را به روستا نشینان ارائه کرده اند.
کاغذلو از بخشدار جدید مرکزی ورامین به عنوان فردی آگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی یاد کرد و از او خواست تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت، مردم و به ویژه روستاییان را از خدمات نظام و دولت تدبیر و امید برخوردار سازد.
ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و ۳۰۰ هزارنفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴/‏/‏۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری