بازداشت یک باند تروریستی چهار نفری در بغلان


در پی یک عملیات توسط قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در مربوطات شهر پلخمری یک باند چهار نفری حملات تروریستی طالب و داعش را بازداشت نمودند. دفتر مطبوعاتی ریاست امنیت ملی امروز شنبه 22 سرطان با پخش خبر نامه ای گفته است، نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی یک عملیات ویژه را در مربوطات شهر پلخمری ولایت بغلان راه اندازی نمودند که در...

بازداشت یک باند تروریستی چهار نفری در بغلان

در پی یک عملیات توسط قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در مربوطات شهر پلخمری یک باند چهار نفری حملات تروریستی طالب و داعش را بازداشت نمودند.

دفتر مطبوعاتی ریاست امنیت ملی امروز شنبه ۲۲ سرطان با پخش خبر نامه ای گفته است، نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی یک عملیات ویژه را در مربوطات شهر پلخمری ولایت بغلان راه اندازی نمودند که در نتیجه عملیات مذکور یک باند چهار نفری حملات تروریستی و انفجاری گروه داعش و طالب را بازداشت نمودند.

در بین بازداشت شده گان عبدالجمیل فرزند مولانا جمعه خان مسئول جلب و جذب گروه تروریستی داعش در ولسوالی های بغلان مرکزی و برکه ولایت بغلان بوده و همچنان این شخص در ساخت و ساز واسکت های انتحاری و ماین های کنار جاده نیز سهم ارزنده داشته است.

در سال ۱۳۹۵ در منزل مذکور یک ماین خود ساخت انفجار نمود که در نتیجه آن پسر و یک تن از وابستگانش از بین رفته بود.

در سال ۱۳۹۷ فیصل خواهر زاده نامبرده که توسط همین شخص به گروه داعش جذب گردیده بود در یکی از مساجد شهر هرات خودش را منفجر ساخت.

در جریان این عملیات از منزل شخص مذکور یک مقدار مواد ساخت و ساز ماین و همچنان تسلیحات نظامی بدست نیروهای عملیاتی ریاست عمومی امنیت ملی آمده است.

در این خبر نامه همچنان آمده است، در یک عملیات دیگر یک عضو مخفی گروه طالبان بنام سید مهراب الدین فرزند سید سراج الدین که در شهر پلخمری دکانداری میکرد، و نیز به دستور گروه طالبان ماین های مقناطیسی را در وسائط باشندگان شهر پلخمری سازی می نمود. در عین انجام وظیفه اش توسط نیروهای ریاست عمومی امنیت ملی کشور بازداشت گردیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه