استاندار خراسان شمالی: با 105 هزار میلیارد ریال طرح برای استان موافقت شده است


استاندار خراسان شمالی: با 105 هزار میلیارد ریال طرح برای استان موافقت شده است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از 105 هزار میلیارد ریال، 638 میلیون دلار و 91 میلیون درهم مصوبه برای ایجاد زیر ساخت ها در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان موافقت شده است.

به گزارش ایرنا محمدرضا شجاعی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شیروان اظهار داشت: این مصوبه‌ها در بخش اعتبارات دولتی برای ایجاد زیرساخت‌ها صورت گرفته که با اولویت در شهرستان‌ها و بخش‌ها اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم شرایط توسعه را در استان فراهم کنیم افزود: برای کار باید یک محیط آرام ایجاد کنیم که مردم و مدیران به خوبی این محیط را ایجاد کرده‌اند.
وی بروکراسی اداری را یک معضل در حوزه اداری و بانکی و سایر حوزه‌ها دانست و گفت: مدیران با عدم انجام کار به موقع ضربه جبران ناپذیری به استان خواهند زد.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه صدور مجوزها در این استان در مقایسه با سال گذشته بهتر شده است گفت: با محوریت رونق تولید برنامه‌های خوبی ابلاغ شده که کارگشا بوده است و به شاخص‌های خوبی رسیده‌ایم.
شجاعی افزود: میانگین صدور مجوزهای کسب و کار در کشور ۲۶ درصد بوده و در این استان ۴۰ درصد است.
وی اظهار داشت: میانگین نرخ بیکاری در بهار امسال در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است که باید شرایط رونق را در استان ایجاد کرد.
وی گفت: حضوراقشار مختلف برای استفاده از این سرمایه گذاری ها فراهم شده است تا مردم استان از رفاه بیشتر برخوردار شوند.
۷۱۸۶/۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟