جاده ایلام - مهران بازگشایی شد


جاده ایلام - مهران بازگشایی شد

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه ایلام از بازگشایی جاده ایلام - مهران خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: جاده اصلی ایلام به سمت مهران به منظور انجام عملیات عمرانی از صبح روز سه شنبه هفته گذشته مسدود شد.

وی افزود: با توجه به انجام عملیات انجام شده در محور مهدی آباد تا دوراهی قدیم و جدید این محور بازگشایی و تردد در این مسیر برقرار شد.

رئیس پلیس راه ایلام به رانندگان توصیه کرد: به علت وجود کارگاه‌های راه سازی و تردد بالای مسیر ایلام-مهران، احتیاط و صبر و حوصله در رانندگی لازمه سفر ایمن است.

همتی زاده گفت: با توجه به انجام سفرهای تابستانی و افزایش چشمگیر تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری، رانندگان با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و توجه به توصیه‌های پلیسی جهت پیشگیری از وقوع تصادفات دلخراش رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در ۱۱ کیلومتری این شهر مهمترین کانون تردد زائرین عتبات عالیات است که هر سال بیش از سه میلیون زائر از این مسیر به شهرهای مذهبی عراق سفر می‌کنند که بخش قابل توجهی از این زائران در ایام منتهی به اربعین از مرز مهران تردد می‌کنند.
تعریض و بهسازی جاده ایلام - مهران در ۲ سال اخیر با توجه به افزایش حجم سفرهای زائرین اربعین در دستور کار مسئولان قرار گرفته و با اتخاذ تدابیر مناسب و اختصاص اعتبار از سوی دولت، بخش‌هایی از این مسیر در این مدت تعریض شده و عملیات تعریض بخش‌های دیگری نیز از این جاده در دست انجام است.

۳۰۳۲/‏۶۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...