حمایت شهرداری از مساجد مجری برنامه‌های دهه کرامت/میزبانی بوستان‌ها از جشن ولادت امام‌رضا(ع)


حمایت شهرداری از مساجد مجری برنامه‌های دهه کرامت/میزبانی بوستان‌ها از جشن ولادت امام‌رضا(ع)

حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اشاره به برنامه‌های مساجد در ایام دهه کرامت، گفت: این جشن‌ها در در اماکن عمومی و مذهبی تهران در حال برگزاری است و از مساجد مجری برنامه‌‌ها حمایت می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت الاسلام «جواد صادق زاده» با اشاره به ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح اماکن عمومی و مساجد پایتخت گفت: از ابتدای این دهه و با مشارکت مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در مساجدی که به نام حضرت ثامن الحجج(ع) و خواهر گرامی و برادر بزرگوارش مزین شده اند، جشن های ویژه ای با شعار «خدمت کریمانه مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» در حال انجام است.

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران تصریح کرد: در سال جاری تمهیدات ویژه ای جهت برگزاری باشکوه جشن های این دهه در اماکن عمومی و مذهبی تهران تدارک دیده شده است، به طوری که به مساجد مجری طرح مساعدت مالی و محصولات فرهنگی شامل سه اینفوگراف سبک زندگی و شیوه رفتاری امام رئوف، بانوی ملکوت و چلچراغ شیراز و بنر حدیثی از امام رضا(ع) در رابطه با ایجاد سرور و شاد کردن دل برادران مومن و بروشور زندگینامه مختصر حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) اختصاص یافت.

وی یادآور شد: ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد در طول هفته گذشته با مراجعه به این مرکز این بسته فرهنگی را دریافت کردند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟