کاروان‌های زیر سایه خورشید، حس حضور در حرم را جهانی کردند


کاروان‌های زیر سایه خورشید، حس حضور در حرم را جهانی کردند

مهاجری با اشاره‌به حضور کاروان‌های «زیر سایه خورشید» در اقصی نقاط کشور و جهان، گفت: دهه کرامت فرصتی را فراهم کرد تا آنها که امکان زیارت اما‌م‌رضا(ع) را ندارند با حضور کاروان‌های آستان قدس رضوی حس حضور در حرم را درک کنند.

«مهدی مهاجری» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور کاروان های خادمان آستان قدس رضوی با عنوان «زیر سایه خورشید» در اقصی نقط کشور و جهان، اظهار کرد: استقبال مردم از این کاروان ها بسیار جالب توجه و حتی فراتر از تصور ما و به دلیل ارادت عمیق مردم ایران به اهل بیت (ع) است.

این خادم آستان قدس رضوی تصریح کرد: مشاهده کرامات و معجزات مستمر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دل هر فردی را جلب می کند و همین موضوع موجب شده است مردم در جای جای ایران اسلامی، احترام فوق العاده ای برای خادمان حرم نورانی امام رضا (ع) قائل باشند.

وی افزود: شخصاً شاهد معجزات و کرامات بسیاری از حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بودم که موجب تقویت یقین و ایمان بنده و خانواده ام شده است.

مهاجری اضافه کرد: دهه کرامت موجب شد همه کسانی که فرصت حضور در مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) را ندارند، با حضور کاروان های آستان قدس رضوی در شهرهای خود، احساس حضور در حرم امام رضا (ع) را پیدا کنند.

وی گفت: هنگام برنامه ریزی برای حضور کاروان های خادمان در نقاط مختلف کشور تاکید شد مساجد اصلی ترین پایگاهی باشد که این کاروان ها در آنها حضور می یابند.

این خادم آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: خادمی حرم حضرت رضا (ع) بزرگترین افتخار من است و امید دارم همین موضوع موجب نجاتم در روز قیامت شود و امام ثامن الحجج (ع) دستگیر بنده در صحرای محشر شوند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی