برگزاری دوره آموزشی بررسی سیره و سبک زندگی رضوی با رویکرد مسائل زنان و خانواده


برگزاری  دوره آموزشی بررسی سیره و سبک زندگی رضوی با رویکرد  مسائل زنان و خانواده

دل افکار از برگزاری دوره آموزشی بررسی سیره و سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده با همکاری بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خواهران فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «مریم دل افکار» از برگزاری دوره آموزشی بررسی سیره و سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده با همکاری بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خواهران استان فارس خبر داد و گفت: دوره آموزشی بررسی سبک زندگی رضوی با تاکید بر مسائل زنان و خانواده با همکاری بنیاد پزوهش های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت از امروز تا 26 تیرماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد.


سرپرست فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان فارس خاطر نشان کرد : این دوره در قالب 16 ساعت درسی ویژه طلاب مقطع سطح سه و چهار و دانش آموختگان سطح 2 و مبلغین فعال و دارای سابقه تبلیغی موثر مدارس علمیه شهر شیراز همزمان با سراسر کشور در محل موسسه آموزش عالی ریحانه النبی (س) شیراز برگزار می شود.


دل افکار افزود: موضوعات جایگاه و حرمت و کرامت زن در سیره رضوی، تحکیم نهاد خانواده در سیره رضوی، معنویت در خانواده، سبک زندگی رضوی، اصل تعامل در خانواده در سیره رضوی با ارائه اساتید مجرب حوزه و دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی استان فارس خاطر نشان کرد: به یاری خداوند بعد از برگزاری دوره به شرکت کنندگانی که در آزمون کتبی پایانی نصاب لازم را کسب کنند گواهی معتبر پایان دوره از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس و بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی اعطا خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری