زنجان قهرمان مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ مردان شد


زنجان قهرمان مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ مردان شد

زنجان - ایرنا - رقابت‌های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ بخش مردان که از روز پنجشنبه /20 تیر/ به مدت 2 روز به میزبانی زنجان برگزار شد، با قهرمانی تیم زنجان خاتمه یافت.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان زنجان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت‌ها که در ۱۰ وزن مختلف و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد تیم زنجان با کسب ۱۰ نشان طلا، ۱۱ نقره و ۱۴ برنز مقام نخست را کسب کرد و تیم آذربایجان‌غریی با ۸ طلا، ۱۲ نقره و ۱۶ برنز و آذربایجان‌شرقی نیز با ۴ طلا، ۷ نقره و ۹ برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

علی بیگدلی با بیان اینکه چهار تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ مردان حضور داشتند و ملاک برای قهرمانی نیز تعداد طلاهای کسب شده بود، اظهار داشت: در بخش سوپر فایت (مبارزه) این پیکارها، افغانستان به ۵ نشان طلا، جمهوری آذربایجان به ۳ نشان طلا و پاکستان به ۲ نشان طلا، ۴ نقره و سه برنز، دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر و با حضور قریب ۳۵۰ ورزشکار داخلی و خارجی برگزار شد، افزود: ۳۰ داور نیز این مسابقات را قضاوت کردند و به نفرات اول نیز مدال، حکم قهرمانی و کمربند طلایی اهدا شد.

بیگدلی خاطرنشان کرد: تیم‌های جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان و پاکستان در این رقابت‌ها حاضر بودند و تیم‌های اوگاندا، فیلیپین و آمریکا، نیز به رغم اعلام آمادگی در این پیکارها حضور نیافتند.

مسابقات کیک‌بوکسینگ بانوان نیز طی روزهای ۱۸ و ۱۹ تیر ماه در سالن ۶ هزار نفری زنجان برگزار شد و تیم تهران در این رقابت‌ها با کسب ۵۲ نشان (۲۳ نشان طلا، ۲۲ نشان نقره و هفت نشان برنز) به مقام قهرمانی رسید و تیم اصفهان با کسب پنج نشان طلا، چهار نقره و پنج برنز و تیم زنجان نیز با پنج نشان طلا، چهار نقره و سه برنز، به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

قرار بود مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ بانوان و مردان از چهارم تیرماه جاری به مدت چهار روز در شهر زنجان برگزار شود که به علت دیر صادر شدن مجوز برون مرزی به تاخیر افتاد.

۶۰۸۴/‏۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم