دمیدن دشمن در کوره ناامیدی راه به جایی نمی برد


دمیدن دشمن در کوره ناامیدی راه به جایی نمی برد

شهرکرد- ایرنا - رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با اشاره به ترویج یاس و ناامیدی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد : دشمن در کوره ناامیدی می دمد اما راه به جایی نمی برد.

آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری جمعه شب در نهمین جلسه سلسله نشست های طرح اعتقادی مبانی و شبهه زدایی دینی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: یکی از جنگ های روانی دشمن، ایجاد ناامیدی و یاس است و حتی دشمن اعلام کرده بود که ایران چهل سالگی انقلاب را نمی بیند اما مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جواب محکمی به دشمنان دادند.

به گفته وی، مقام معظم رهبری بارها بیانات مهمی از برکات و دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در برابر سختی های این راهی را که از سوی دشمن ایجاد شده است، داشته اند و دشمن از این حرکت خود ناامید شده است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی اظهار داشت: مساله توسعه به معنای غربی و مادی نیست و ولی جامعه در سختی هایی که هم را زمینگیر می کند با قوت تمام در برابر ایجاد ناامیدی دشمن ایستاده اند.

وی با تفسیر برخی از آیات و سوره های قران و بازخوانی دوران پیامبر اسلام تاکید کرد: تقوا حرکت در مسیر انبیا و ائمه اطهار است و انسان مومن در این مسیر حرکت می کند و کسی از این مسیر جدا نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین دوره طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی سیزدهم تیرماه در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز به کار کرد.

این طرح از سوی امام جمعه شهرکرد بنیان نهاد شده است و به مدت ۲۶ سال است که در تابستان‌ها این طرح میزبان اندیشمندان حوزه‌های معارف اسلامی است که مخاطبان با مسائل روز در زمینه مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی آشنا می‌شوند.

۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه