عملکرد 52 دستگاه اجرایی استان ارزیابی شد


عملکرد 52 دستگاه اجرایی استان ارزیابی شد

اردبیل- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از تهیه و تدوین گزارش تحلیلی برنامه ارزیابی عملکرد 52 دستگاه اجرایی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا، سیدکریم عبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه نتیجه این ارزیابی‌ها بزودی اطلاع رسانی می‌شود، افزود: در سه اول ماه امسال موفق به ارزیابی و سنجش عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی از طریق سامانه نظام مدیریت عملکرد دولت شدیم.

وی از فعال سازی کارگروه توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و حضور فعال نمایندگان معاونت در جلسات این کارگروه و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها خبر داد و گفت: پیگیری، شناسایی، احصا و واگذاری فعالیت‌های تصدی‌گری دستگاه‌های اجرایی به بخش غیردولتی و سایر فعالان توسعه به انجام رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بررسی و آسیب‌شناسی اجرای برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری و سایر برنامه‌های ابلاغی در استان و ارائه نظرات و پیشنهادها به مراجع مرتبط استانی و ملی با پیگیری‌های مستمر به انجام رسیده است.

عبادی راهبری و نظارت بر اجرای برنامه‌های تحول اداری و نقشه راه اصلاح نظام اداری را یادآور شد و بیان کرد: این برنامه شامل مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارائه خدمات در فضای رقابتی، فناوری‌های مدیریتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، توسعه فرهنگ سازمانی و نظارت و ارزیابی در سطح استان است.

وی از جمع‌آوری و تهیه گزارش اطلاعات مربوط به تشکیلات و ساختار دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و ادامه داد: راهبری و نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه‌ای منابع انسانی در دستگاه‌های اجرایی استان به انجام رسیده است.

عبادی گفت: امسال نسبت به جمع‌آوری و تهیه گزارش آمار نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس مؤلفه‌های مهم برنامه‌ریزی نیروی انسانی و همچنین نظارت بر فرآیند جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی اقدام شد.

وی اضافه‌کرد: بررسی و تأیید فرآیند جذب پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی از طریق سامانه کارمند ایران و همچنین نظارت بر اجرای برنامه‌های مربوط به آموزش، توسعه، توانمندسازی و ارتقای کیفی کارکنان و ارزیابی عملکرد آنان در دستگاه‌های اجرایی به شایستگی به انجام رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به فعالیت کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان‌های اداری در استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی و مدیریت کاربران سامانه کارمند ایران با جدیت دنبال می‌شود.

۷۱۱۰/‏‬ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی