گریزمان بارسایی شد/ اتلتیکو: 80 میلیون یوروی دیگر بدهید


باشگاه بارسلونا امروز از پیوستن رسمی آنتون گریزمان به این تیم خبر داد اما اتلتیکو مادرید مدعی شد که آنها برای خرید این ستاره فرانسوی باید 80 میلیون یوروی دیگر نیز پرداخت کنند.

گریزمان بارسایی شد/ اتلتیکو: 80 میلیون یوروی دیگر بدهید

سایت رسمی باشگاه بارسلونا ساعتی قبل اعلام کرد که با پرداخت 120 میلیون بابت حق فسخ قرارداد آنتوان گریزمان، این مهاجم باشگاه اتلتیکو مادرید را به خدمت گرفته است. مهاجم تیم ملی فرانسه با بارسلونا قراردادی 5 ساله تا 30 ژوئن 2024 امضا می‌کند و بند فسخ قراردادش نیز 800 میلیون یورو خواهد بود.

این خبر با واکنش سران اتلتیکومادرید مواجه شد و آنها با انتشار بیانیه‌ای به آن واکنش نشان دادند. در این بیانیه آمده است: وکیل آنتوان گریزمان با حضور در دفتر لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا، به طور یک‌جانبه قرارداد گریزمان با اتلتیکومادرید را فسخ کرد، در حالی که باشگاه بارسلونا اعلام کرد بابت این بازیکن 120 میلیون یورو پرداخت کرده است. اتلتیکومادرید معتقد است این رقم برای فسخ قرارداد کافی نیست، چون واضح است که در زمان توافق گریزمان با بارسلونا، رقم فسخ قرارداد 200 میلیون بوده است. حتی زمانی که گریزمان خبر جدایی‌اش را اعلام کرد 14 مِی بود یعنی پیش از روز مورد نظر برای فسخ قرارداد با مبلغ 120 میلیون یورو در روز اول جولای. اتلتیکومادرید به همین دلیل در نظر دارد کارهای مورد نظر را برای دفاع از حقوق و منافع مشروع خود انجام بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!