طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده


طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده

پیش‌تر حدس زده می‌شد که ریلمی 3 آی (Realme 3i) همراه با گوشی ریلمی ایکس در تاریخ 24 تیر ماه عرضه شود. حالا کمپانی سازنده ضمن تایید این موضوع، طراحی و برخی از مشخصات ریلمی 3i را نیز فاش کرده است. چهره گوشی ریلمی 3 آی شباهت زیادی به ریلمی 3 دارد؛ ولی روی پنل... نوشته طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده اولین بار در گجت...

پیش‌تر حدس زده می‌شد که ریلمی ۳ آی (Realme 3i) همراه با گوشی ریلمی ایکس در تاریخ ۲۴ تیر ماه عرضه شود. حالا کمپانی سازنده ضمن تایید این موضوع، طراحی و برخی از مشخصات ریلمی 3i را نیز فاش کرده است.

چهره گوشی ریلمی ۳ آی شباهت زیادی به ریلمی 3 دارد؛ ولی روی پنل پشتی آن یک طرح الماس مانند کار شده است. این محصول حداقل با دو رنگ‌بندی قرمز و آبی موجود خواهد بود که رنگ قرمز، حالت گرادیانی دارد.

طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده

این تصاویر، دو دوربین را نیز در پنل پشتی ریلمی 3 آی نشان می‌دهند؛ اما فعلا از امکانات و ویژگی‌های این ماژول دوگانه، اطلاعاتی در دست نیست. چیزی که می‌دانیم، این است که گوشی جدید ریلمی با باتری 4230 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه هلیو P60 مدیاتک عرضه خواهد شد.

اگر به نتایج بنچمارک ریلمی 3i در گیگ بنچ هم رجوع کنیم، باید حداقل یکی از نسخه‌های آن را مجهز به حافظه رم 4 گیگ بدانیم. اطلاعات تکمیلی درباره این محصول، همزمان با رونمایی از آن در روز پانزدهم جولای منتشر خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق