مصرف سوخت هواپیما در خراسان رضوی کاهش یافت


مصرف سوخت هواپیما در خراسان رضوی کاهش یافت

مشهد- ایرنا- مصرف سوخت هواپیما در خراسان رضوی در سه ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماه ابتدایی امسال ۴۵ میلیون و ۹۹۶ هزار لیتر سوخت هواپیما (ATK)در این منطقه به مصرف رسیده است که این میزان در مدت مشابه پارسال ۴۸ میلیون و ۴۲۲ هزار لیتر بود.

علی اصغر اصغری افزود: بیشترین میزان کاهش مصرف سوخت با ۱۵ درصد مربوط به ماه فروردین امسال است که در این ماه ۱۴ میلیون و ۳۷۲ هزار لیتر سوخت هواپیما مصرف شده است و بیشترین میزان افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال هم مربوط به خرداد ماه است که در این ماه ۱۷ میلیون و ۱۵۵ هزار لیتر (ATK) مصرف شده است که نسبت به خرداد ماه پارسال ۱۲ درصد افزایش دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی همچنین با اشاره به کاهش مصرف سوخت گاز سی. ان. جی در این مدت افزود: در سه ماه نخست امسال ۱۴۲ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۶۱۸ متر مکعب سوخت گاز سی. ان. جی در این منطقه به مصرف رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال نشانگر کاهشی سه درصدی است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش خود دارد و ۱۳۴ جایگاه سوخت سی. ان. جی، ۵۳ جایگاه اختصاصی بنزین و ۷۳ جایگاه نفت گاز و بنزین در این منطقه خدمات دهی می‌کنند.

۷۵۰۷/‏۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!