به گزارش افکارنیوز،

بحث ماندن علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ماجرای طولانی تبدیل شده و مشخص نیست با شروع لیگ نوزدهم آیا بیرانوند در درون دروازه سرخ‌ها باقی خواهد ماند یا خیر؟

اخبار ورزشی _ بر همین اساس، ساعتی پیش مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند در گفتگو با رادیو در این باره بیان کرد: علیرضا بیرانوند پیشنهادات خوبی از کشور‌های پرتغال، بلژیک، ژاپن و ایتالیا دارد و از لحاظ مالی و فوتبالی برای او مناسب است و به طور قطع تا ۳ -۴ روز آینده به جمع بندی می‌رسیم.

او افزود: بیرانوند در پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشت و پرسپولیس خانه بیرانوند است و تصمیمی می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس هم ضرر نکند و امیدواریم هرچه خیر و صلاح است، رخ دهد. به هرحال تا ۳ -۴ روز تصمیم گیری می‌کنیم که بیرانوند لژیونر شود یا در ایران بازی کند؟

لازم به ذکر است، از حدود ۹ روز پیش که بیرانوند با ایرج عرب جلسه‌ای برگزار کرد، تصمیم گرفت در تمرینات حضور یابد و در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: فرزند پرسپولیس هستم و پیشرفتم به خاطر حضور در این باشگاه بوده است. به خاطر مشکلات خانوادگی نتوانستم در تست پزشکی باشگاه برگزار شد، شرکت کنم و این موضوع را از قبل به مدیرعامل باشگاه اطلاع داده بودم. در مبلغ و آپشن‌های قراردادم نیز هیچ تغییری ایجاد نشده و همه چیز همانگونه که در زمان امضای قرارداد بوده است و براساس قراردادی که با پرسپولیس دارم سر تمرین می‌روم.

حال باید دید با توجه به صحبت‌های سلیمانی، بیرانوند لژیونر خواهد شد یا در پرسپولیس می‌ماند.