یک خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی محبوب !


کاپیتان سرخ پوشان پایتخت با شایعه های که درباره او به گوش می رسد سرحال و آماده تمرین آمادگی تیم را پشت سر می گذارد. نوشته یک خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی محبوب ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی محبوب !

جلال حسینی سرحال و آماده تمرین آمادگی تیم را پشت سر می گذارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | ۶:۳۰
یک خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها از شاه ماهی محبوب !

کاپیتان سرخ پوشان پایتخت با شایعه های که درباره او به گوش می رسد سرحال و آماده تمرین آمادگی تیم را پشت سر می گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید جلال حسینی بدون شک محبوب ترین بازیکن پرسپولیس کنونی است.

این بازیکن با تعصب بسیار بالایی بازی می کند و نقش کلیدی و انکار ناپذیر در قهرمانی های پیاپی پرسپولیس داشته است. او مهره تاثیر گذار تیم برانکو بود و به خاطر سبک بازی و تعصب بالایی که به پیراهن پرسپولیس دارد و البته بدون حاشیه بودنش، چهره محبوب هواداران پرسپولیس است.

سید جلال حسینی ۳۷ سال سن دارد و این برای یک مدافع سن و سال بسیار بالایی است اما کاپیتان سرخ پوشان با آمادگی بالایی که دارد و جدیت و تلاش زیاد در تمرینات نشان می دهد که هنوز توان بازی کردن دارد.

سید جلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان باید خود را به سرمربی جدید پرسپولیس هم اثبات کند. او با توجه به جذب کنعانی زاده گان و بازگشت محمد انصاری به شرایط بازی کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپویلس دارد.

شایعه های درباره کنار گذاشتن سید جلال به گوش می رسد اما بسیار بعید است که کالدرون چنین بازیکن آماده و پرتلاشی را کنار بگذارد. سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان حتما الان به خوبی پی برده که سید جلال مهره کلیدی پرسپولیس است و در بین هواداران هم از جایگاه بالایی برخودار است.او با کنار گذاشتن این بازیکن شرایط را برای خودش بسیار سخت خواهد کرد.

بعد از بازگشت پرسپولیس از ترکیه به احتمال خیلی زیاد دو سه بازیکن این تیم توسط کالدرون کنار گذاشته می شوند و باید دید که این مربی آرژانتینی چه در سر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال