مهابادی: 50 درصد تیم فجر تغییر کرده است/مسئولان استان فقط شعار داده‌اند


مهابادی: 50 درصد تیم فجر تغییر کرده است/مسئولان استان فقط شعار داده‌اند

سرمربی فجرسپاسی گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط مالی بد 50 درصد تیم فجر تغییر کرده است.

داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: ۲۰ روز است که تمرینات خود را شروع کردیم و چند بازیکن اصلی خود را به دلیل شرایط مالی از دست دادیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این بازیکنان به دلیل شرایط بد اقتصادی از تیم جدا شدند ما به دنبال جایگزین بودیم و چند بازیکن سرباز و آزاد توانستیم جذب کنیم در دفاع راست امیر حسین صدقی از بادران، محمد امین از سرخپوشان ابوالفضل اعلایی و امیر شبان از پارس جنوبی، رحیم آله بوغ ویش از کارون خرمشهر، میلاد احدی از ملوان و دو بازیکن سابق برق شیراز و فجر شهید سپاسی محمدرضا احمدی و فروزان دانا را که به امیدهای پیکان قرض داده بودیم به باشگاه برگرداندیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در حال حاضر سه بازیکن تاثیرگذار دیگر را از باشگاه درخواست کردیم اما به دلیل شرایط بد مالی تاکنون نتوانستیم این سه بازیکن را جذب کنیم وبه خاطر همین شرایط اقتصادی در این مدت تمام اردوهای خود را در شیراز برگزار کردیم. قرار است امروز بازی دوستانه ای با ذوب آهن داشته باشیم و بعد از این بازی هم قرار است در جام شهدای شیراز دوبازی دیگر برگزار کنیم و تا شروع لیگ دو بازی تدارکاتی دیگر نیز داشته باشیم .

وی گفت: ۵۰ درصد تیم فجر نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. سعی ما در کادر فنی این است که بتوانیم تا شروع لیگ به اهداف تاکتیکی خود برسیم امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند زودتر با نفرات قدیم به هماهنگی کامل برسند.

مهابادی همچنین در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: تا به امروز مسئولین استان فقط قول و شعار دادند و به حرفشان عمل نکردند من در اینجا باصراحت می گویم اگر کمک‌های رحیمی استاندار فارس، کامیاب مدیر کل ورزش جوانان و زارع نماینده محترم مردم آباده در مجلس شورای اسلامی نبود ما به مشکلات مالی بیشتری روبرو می‌شدیم.

وی در پایان‌گفت: در اینجا از مسئولین استان فارس می خواهم که به کمک تیم بشتابند مطمئنم اگر همه مسئولان فارس دست به دست هم دهند و همت کنند و این باشگاه را از نظر شرایط مالی حمایت کنند تا باشگاه بتواند بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنند استان فارس شهر شیراز این پتانسیل را دارد که یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید